ارائه ارزهاى دیجیتال در برزیل توسط پلتفرم متا

۱۰ بهمن ۱۴۰۰
ارائه ارزهاى ديجيتال در برزيل توسط پلتفرم متا

شرکت اجتماعى برجسته متا یک نام تجاری برای ارائه خدمات بیت کوین و ارزهای دیجیتال در برزیل ثبت کرد.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از کوین تلگراف، پلتفرم رسانه اجتماعى متا به تازگى اپلیکیشن جدیدى براى ارائه خدمات حوزه ارزهاى دیجیتال، براى کشور برزیل معرفى کرده است. این شبکه درحال حاظر منتظر تایید شدن این اپلیکیشن جدید توسط دولت برزیل میباشد.

متا (Meta)، بزرگ‌ ترین پلتفرم رسانه ‌های اجتماعی جهان قصد دارد برای طراحی، توسعه و ارائه سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی برای بیت کوین و خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال، یک نشان تجاری را به صورت رسمی در برزیل ثبت کند.

این شرکت تجارى در تاریخ ٢۵ ژانویه درخواست تغییر نام تجارى خود را ثبت کرده است. به عقیده این شبکه با تغییر نام تجارى، عملکرد شبکه متاورس بهتر خواهد شد و کاربرد آن در صنعت ارزهاى دیجیتال هم گسترش خواهد یافت.

گفتنى است، متا نماد تجاری خود را برای محصولات و خدمات مربوط تجارت، کیف پول ‌ها و پلتفرم‌های مبادلاتی در مؤسسه ملی مالکیت صنعتی برزیل ثبت کرده است.

این پلتفرم درحال حاظر در انتظار گرفتن تاییدیه از سازمان ملى صنعت دارایى هاى برزیل (INPI) میباشد.

متاورس (Metaverse) را می‌توان به عنوان یک فضای مجازی چند کاربره در زمان واقعی تعریف کرد که در آن افراد در سراسر جهان می‌توانند از طریق یک شبکه به هم متصل شوند.

فعالیت‌هایی مانند کنفرانس ویدیویی، ارزهای دیجیتال، ایمیل، واقعیت مجازی، رسانه‌های اجتماعی، پخش زنده، هوش مصنوعی، بلاک چین، بینایی کامپیوتر و غیره، همگی بخشی از Metaverse هستند. در این دنیا مردم می‌توانند تعامل داشته باشند، بازی کنند، تجارت کنند و با دیگران ارتباط برقرار کنند و خیلی کارهای دیگر انجام دهند.

منبع:cointelegraph.com
2 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

‫3 نظر

  • سلام چند ماه پیش در متامسک سرمایه ای وارد کردم که با اتصال در توییتر و nft آن به من سود می‌دادند الان میخوام پولم را از اونجا بردارم میگن باید در رریبل اقدام کنم اما نمی‌دانم در اون سایت چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمآیید

  • سلام از کجا باید در فارکس ثبت نام کنیم

  • مشخصه که نویسنده واقعا در این حوزه مهارت دارند.با تشکر توضیحات مفیدی بود.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *