بیتکوین بالای ۱۰،۰۰۰ دلار

۲۱ بهمن ۱۳۹۸
بیتکوین بالای 10،000 دلار

بیتکوین فقط ۱۷۰ روز بالای ۱۰،۰۰۰ دلار بوده است

قبلاً هم بیتکوین بالای ۱۰،۰۰۰ دلار بوده است، اما نه خیلی طولانی. در حقیقت، رمز ارز اصلی فقط کمتر از شش ماه در کل تاریخ ده ساله خود بالای ۱۰،۰۰۰ دلار بوده است.

هر وقت بیتکوین بالای ۱۰،۰۰۰ دلار می رود، احساس می کنیم در اتاق انتظار هستیم. آیا این لحظه ای خواهد بود که از بالاترین زمان خود شکسته شود؟ تحلیلگران مثبت هستند، اما باید این نکته را هم بدانیم که بیتکوین فقط برای بخش کوچکی از تاریخ خود تنها بالای ۱۰ هزار دلار بوده است.

۱۰،۰۰۰  دلار قطعاً نقطه عطف است با وجود اینکه هنوز فاصله طولانی از ۲۰،۰۰۰ دلار دارد. رمز ارز پیشرو از سال ۲۰۰۹ تاکنون فقط ۱۷۰ روز بالاتر از این نقطه قیمت بوده است.

همچنین به نظر می رسد حجم معاملات در سطح بالایی قرار دارد. با این حال، مقایسه دقیق با سال ۲۰۱۷ بسیار سخت است. به دلیل  این که “حجم معاملات واقعی” معیاری نبوده که در سال ۲۰۱۷ مانند امروز استفاده شده باشد. با این وجود، حتی با استفاده از برآورد های ناچیز، به نظر می رسد که حجم معاملات امروز به مراتب بیشتر از زمانی است که در سال ۲۰۱۷ به ۱۰،۰۰۰ دلار رسید.

تاکنون، بیتکوین در سال ۲۰۲۰ حرکت مثبت داشته است که انتظار می رود رویداد هالوینگ (نصف شدن پاداش ماینینگ) بعدی خود در ماه مه سال جاری داشته باشد. روند صعودی آن به طور طبیعی بسیاری از تحلیلگران سنتی را که از همان ابتدا در بیتکوین انتظار نزول را داشتند، متحیر کرد. به عنوان مثال، اخیراً MihanSignal  گزارش داده است که بیتکوین از هشدار یک تحلیلگر معروف مبنی بر عدم خرید آن، ۹۵٪ افزایش قیمت داشته است.

price high mihansignal

آیا می توانیم شاهد بالاترین قیمت تاریخ بیتکوین قبل از هالوینگ باشیم؟

بعید به نظر می رسد زیرا همیشه اوج بیتکوین در طول تاریخ پس از هالوینگ خود اتفاق افتاده است. با این حال، اگر بیتکوین روندهای قبلی را دنبال کند، این افزایش انفجاری خواهد بود. اگر این چرخه چهار ساله، دستاوردهای مشابهی را برای بیت کوین ایجاد کند، در این صورت می توانیم شاهد قیمت ۴۰۰،۰۰۰ دلار باشیم. با این حال، روندهای تاریخی همیشه پیش بینی کننده نتایج آینده نیستند، بنابراین تریدر ها باید همچنان بر روی معیارهای فاندامنتال و تکنیکال دقت زیادی داشته باشند.

2 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

‫2 نظر

  • عالی حرف نداره

  • منم از لیست شدن ایردراپ های معتبر و با اطمینان اطلاع رسانی کنید ممنون یک قدم تا میلیونر شدن

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *