کریسمس بدون نوسان بیت کوین

۰۸ دی ۱۳۹۸
بیت کوین کریسمس را با یک قیمت نسبتاً تثبیت شده و تقریبا بدون نوسان قیمت پشت سر گذاشت

بیت کوین کریسمس را با یک قیمت نسبتاً تثبیت شده و تقریبا بدون نوسان قیمت پشت سر گذاشت. امروز نیز تاکنون شاهد تغییرات بسیار کمی در قیمت بیت کوین و اکثر آلت‌کوین‌های بازار بوده‌ایم.

بازار ارزهای دیجیتال در یک نگاهتغییرات قیمت روزانه بازار ارزهای دیجیتال در یک نگاه
قیمت بیت کوین در حال حاضر، عملا در وسط محدوده قیمت ماهیانه خود قرار دارد. محدوده قیمت ماهیانه بیت کوین ۶,۵۰۰ تا ۷,۷۰۰ دلار است و قیمت بیت کوین تقریبا در وسط آن واقع شده است.

بیت کوین کریسمس را با یک قیمت نسبتاً تثبیت شده و تقریبا بدون نوسان قیمت پشت سر گذاشت. امروز نیز تاکنون شاهد تغییرات بسیار کمی در قیمت بیت کوین و اکثر آلت‌کوین‌های بازار بوده‌ایم.  بازار ارزهای دیجیتال در یک نگاهتغییرات قیمت روزانه بازار ارزهای دیجیتال در یک نگاه قیمت بیت کوین در حال حاضر، عملا در وسط محدوده قیمت ماهیانه خود قرار دارد. محدوده قیمت ماهیانه بیت کوین ۶,۵۰۰ تا ۷,۷۰۰ دلار است و قیمت بیت کوین تقریبا در وسط آن واقع شده است.  در زمان نگارش این گزارش بیت کوین در مقابل دلار در قیمت حدود ۷,۲۹۰ دلار معامله می‌شود. این ثبات قیمت در بازار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، پس از افزایش قیمت اندک و نادری که در اول این هفته (دوشنبه) به ۷,۶۶۰ دلار داشت، باقی مانده است.

بیت کوین کریسمس را با یک قیمت نسبتاً تثبیت شده و تقریبا بدون نوسان قیمت پشت سر گذاشت. امروز نیز تاکنون شاهد تغییرات بسیار کمی در قیمت بیت کوین و اکثر آلت‌کوین‌های بازار بوده‌ایم. بازار ارزهای دیجیتال در یک نگاهتغییرات قیمت روزانه بازار ارزهای دیجیتال در یک نگاه قیمت بیت کوین در حال حاضر، عملا در وسط محدوده قیمت ماهیانه خود قرار دارد. محدوده قیمت ماهیانه بیت کوین ۶,۵۰۰ تا ۷,۷۰۰ دلار است و قیمت بیت کوین تقریبا در وسط آن واقع شده است. در زمان نگارش این گزارش بیت کوین در مقابل دلار در قیمت حدود ۷,۲۹۰ دلار معامله می‌شود. این ثبات قیمت در بازار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، پس از افزایش قیمت اندک و نادری که در اول این هفته (دوشنبه) به ۷,۶۶۰ دلار داشت، باقی مانده است.


در زمان نگارش این گزارش بیت کوین در مقابل دلار در قیمت حدود ۷,۲۹۰ دلار معامله می‌شود. این ثبات قیمت در بازار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، پس از افزایش قیمت اندک و نادری که در اول این هفته (دوشنبه) به ۷,۶۶۰ دلار داشت، باقی مانده است.

با نزدیک شدن به انتهای سال ۲۰۱۹، به نظر می‌رسد معامله‌گران آرام شده‌اند. به گفته معامله‌گران و طبق گزارش کوین تلگراف، احتمالا قیمت بیت کوین با ثبات نسبی سال را به پایان خواهد برد و در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ شاهد حرکت‌های جدی قیمت خواهیم بود.

به عقیده میخائیل وان دِ پوپه (Michaël van de Poppe)، یکی از تریدرهایی که در تیم کوین تلگراف مشارکت می‌کند، حرکت‌های اساسی قیمت بیت کوین، در ژانویه یا فوریه ۲۰۲۰ اتفاق خواهد افتاد، زیرا در این زمان‌ها، قیمت بیت کوین باید به یک کف قیمتی جدید برسد.

او در توییتی که در روز کریسمس منتشر کرد، صحبت‌های خود را اینگونه خلاصه بیان کرد:

تشکیل کف قیمت از ژانویه تا فوریه ۲۰۲۰!

وی در پستی دیگر، توضیح داد که شرایط کلی بازار در حال حاضر نسبتا آرام است و نوشت:

دو سال پیش، بین روزهای ۲۴ تا ۲۶ دسامبر، قیمت بیت کوین از ۱۲,۱۰۰ دلار به ۱۵,۵۰۰ دلار رسید. آن یک کریسمس باشکوه بود. اما کریسمسی که امسال گذشت، یک کریسمس آرام!

از نظر وان دِ پوپه، رسیدن قیمت بیت کوین به اوج خود در دسامبر ۲۰۱۷، یک شروع برای چرخه احساسات سرمایه‌گذاران بوده است و اکنون در حال به پایان رسیدن است.

6 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *