خرید میلیونى اتریم توسط نهنگ ها

۰۷ بهمن ۱۴۰۰
خريد ميليونى اتريم توسط نهنگ ها

نهنگ‌ هاى بازار درافت قیمتى اخیر بازار اقدام به خرید  ۵۰۰ میلیون دلار اتریوم کردند.

نهنگ ها از سقوط بازار استفاده میکنند

به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودى، با توجه به داده‌ های ارائه شده توسط پلتفرم سانتیمنت، نهنگ‌ های اتریوم تصمیم گرفته ‌اند با خرید تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار اتریوم از سقوط ارزهاى دیجیتال استفاده و اقدام به خرید ETH در افت بازار کنند.

گفتنى است، تعداد کیف پول‌ هایی که بیش از یک اتریوم دارند، در حال حاضر به ۱.۴ میلیون آدرس رسیده است.

همچنین به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودى، در حال حاضر، تعداد آدرس‌ های اتریومی که بیش از ۱۰,۰۰۰ اتر دارند، به بالاترین سطح خود در تاریخ (ATH) رسیده است.

بر اساس داده هاى ثبت شده توسط یک شبکه که آدرس هایى را که تعداد بسیارى اتریوم نگهدارى میکنند را شناسایى میکند، تعداد خرید هاى این ارز به مقدار قابل توجهى بالا رفته است. این رشد در معاملات خرید به دلیل افت قیمت ٣٠ درصدى که شبکه اتریوم در چند هفته گذشته به دلیل اصلاح قدرتمند بازار ارزهاى دیجیتال شاهد آن بود، اتفاق افتاده است.

به گفته خبرگزارى سانتیمنت، صعود چشگیر در شاخص معاملات خرید دومین ارز محبوب صنعت ارزهاى دیجیتال یعنى اتریوم، بزرگترین تغییر این شاخص از ماه نوامبر تاکنون بوده است.

گفتنى است، آخرین تغییر قابل توجه در شاخص معاملات خرید این شبکه مربوط به زمانى بود که قیمت اتریوم از سطح ۵ هزار دلارى به سطح ۴/٨٢٠ هزار دلارى، سقوط کرده بود.

منبع:u.today.com
3 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

‫2 نظر

  • تعجب میکنم این آمار و ارقام رو از کجا میارن! شیبا اصلا رشد نداشته که هیچ ریزشی هم بوده !

  • بیت کوین به نظر من قطعا تا ۲۰ هزار تا احتمال کاهش داره اگر قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارید میتونید صبر کنید تا شانس خودتون رو تو قیمت های پایین هم امتحان کنید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *