هشدار ون اک درباره ادامه سقوط بیت کوین

۰۲ بهمن ۱۴۰۰
هشدار ون اك درباره ادامه سقوط بيت كوين

هشدار کارشناس ون‌اک: ریزش قیمت بیت کوین به زیر ۳۰,۲۰۰ دلار می‌تواند باعث سقوط آن تا ۲۰,۰۰۰ دلار شود.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودى، یک کارشناس حوزه ارزهاى دیجیتال فعال در شرکت ون اک به نام گبور گربکس، معتقد است رسیدن بیت کوین به سطح ٣٠ هزار دلارى، سطحى بحرانى و تعیین کننده براى آینده بیت کوین میباشد.

 گبور گربکس (Gabor Gurbacs)، مدیر دارایی‌ های دیجیتال در صندوق سرمایه‌گذاری ون‌اک (Vaneck) در توییت اخیر خود نسبت به ریزش قیمت بیت کوین تا سطح ۲۰,۰۰۰ دلار هشدار داده است.

گربکس در صفحه توییتر خود به هولدرها و طرفداران بیت کوین اعلام خطر کرد و به آنها درباره ضرر شدیدى که ممکن است شاهد آن باشند، هشدار داد، البته او در اظهاراتش  تاکیید کرد که همه چیز بستگى به راهى دارد که روند قیمتى بیت کوین از این پس آن را پیش خواهد گرفت.

وی همچنین اظهار کرد که اگر قیمت بیت کوین از ۳۰,۲۰۰ دلار عبور کند، ممکن است تا سطح ۲۰,۰۰۰ دلار پیش رود. به عقیده او ۳۰,۲۰۰ دلار سطح مهمی است، زیرا میانگین قیمت خرید مجموع ۱۲۴,۰۰۰ بیت کوین توسط شرکت ماکرواستراتژی نیز در این سطح قیمتی قرار دارد.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودى، شرکت مایکرو استراتژى از ابتداى سال تاکنون شاهد ریزش قیمت ٣١ درصدى بوده است، این بدین معناست که این شرکت تمام دستاورد هاى بیت کوین خود وا در طى یک سال اخیر، ازدست داده است.

گبور گربکس، در ادامه اظهاراتش افزود که به‌ طور کلی نحوه رفتار قیمت بیت کوین در این آخر هفته، به احتمال بسیار زیاد تعیین میکند که دوشنبه چه اتفاقی برای بازار خواهد افتاد. 

منبع:u.today.com
1 نفر این مطلب را پسندید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *