رکورد جدید حجم معاملات قراردادهای آتی بیت کوین

۲۰ آبان ۱۳۹۸
؛15 میلیون دلار در یک روز رکورد جدید حجم معاملات قراردادهای آتی بیت کوین در بکت

حجم معاملات آتی روزانه بیت کوین در پلتفرم دارایی دیجیتالی بکت (Bakkt) که در حوزه قراردادهای آتی بیت کوین فعالیت می‌کند، به یک رکورد جدید رسید و در روز نهم نوامبر (۱۸ آبان) بیش از ۱۷۴۰ مبادله آتی ثبت شد.

به گزارش کوین تلگراف، بکت در توئیتی اعلام کرد:

امروز در بکت به رکورد روزانه ۱۷۵۶ معامله انجام شده در قراردادهای آتی بیت کوین رسیدیم.

حساب توئیتر مربوط به اطلاعات حجم معاملات آتی بکت، یعنی «Bakkt Volume Bot» هم در روز هشتم نوامبر از این پیشرفت خبر داد.

حجم روزانه ۱۷۴۱ قرارداد آتی (معادل ۱۵.۵ میلیون دلار) بیانگر افزایش ۱۰۹ درصدی نسبت به روز قبل است که ۸۳۴ مبادله انجام شده بود. هر قرارداد معادل با یک بیت کوین است.

این رکورد جدید در حجم قراردادهای آتی با کاهش شدید قیمت بیت کوین همزمان شد که در روزهای اخیر به زیر ۹,۰۰۰ دلار سقوط کرده است. (قیمت بیت کوین در زمان تنظیم این گزارش ۸۸۳۳ دلار است.)

حجم معاملات ماهانه بیت کوین که به صورت فیزیکی توسط بکت انجام می‌شود، از زمان راه‌اندازی بکت به صورت مستمر در حال افزایش است. در اکتبر، حجم این معاملات به رکورد ۴۵۲ قرارداد رسید.

در تاریخ ۲۶ اکتبر، بکت پس از افزایش چشمگیر ۲۵۷ درصدی حجم مبادلات در ۲۴ ساعت، ۱۸۱۸ قرارداد آتی بیت کوین مبادله کرد که این اتفاق با افزایش عمده قیمت بیت کوین به بالاتر از ۱۰,۰۰۰ دلار شد، و در روز ۳۰ اکتبر همانطور که گزارششد، حجم معاملات قراردادهای آتی بکت به ۴.۸ میلیون دلار رسید.

همانطور که کوین تلگراف اوایل این هفته گزارش داد، بکت در حال آماده‌سازی برای ثبت رکورد جدید حجم معاملات ماهانه است. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت اولین قرارداد اختیارات (Options) قانونمند بیت کوین را در تاریخ ۹ دسامبر اجرا کند.

2 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

یک نظر

  • با سلام و خسته نباشید به تیم فهیم آکادمی
    ممنون بابت توضیحات واضح و کامل و جامع درباره بیت کوین و فناوری بلاک چین خیلی مفید بود اگر بخوام ایراد جزئی بگیرم میتونم فقط به این اشاره کنم که مثال هایی که در تکمیل توضیحاتتون بود یک مقدار گنگ بود وگرنه خود توضیحات شفاف و کامل بود و عالی این حوزه رو به صورت علمی و کاربردی توضیح میداد
    با تشکر از خانم شهابی زاده

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *