برادر ایلان ماسک در پی کمک هزینه میلیاردی به امور خیریه با کمک وب۳

۰۷ آذر ۱۴۰۰
برادر ایلان ماسک در پی کمک هزینه میلیاردی به امور خیریه با کمک وب3

کیمبال ماسک، کارآفرین برجسته و برادر ایلان ماسک، کاربردی جدید از صنعت ارزهای دیجیتال غیر متمرکز را به جامعه طرفداران این بازار معرفی می کند.

مبتکر و عضو هیئت مدیره شرکت های تسلا و اسپیس ایکس (کیمبال ماسک)، معتقد است که خصوصیات و ارزش های Web3 می تواند فواید بسیاری برای فعالیت های بشردوستانه و خیرخواهانه داشته باشد.

۱۰۰ میلیارد دلار در هر سال برای آمریکا

کیمبال ماسک در پست اخیر خود در توییتر، اظهار کرد که پیاده سازی پلتفرم وب۳ می تواند باعث آزاد شدن ۱۲ بخش مالی دیجیتال برای استفاده در امور بشر دوستانه شود.

استفاده از پلتفرم وب ۳ برای غیرمتمرکز کردن فعالیت های بشردوستانه، این پتانسیل را دارد که باعث شود سالانه، تنها در آمریکا ۱۰۰ میلیارد دلار از هزینه ای که برای سیستم بوروکرارسی صرف می شود را آزاد و صرف امور خیریه کرد.

به گفته او این مبلغ قابل توجه، تنها متعلق به یکی از کشورهایی بود که می تواند به این جنبش بپیوندد و اگر کشورهای دیگر هم باهم متحد شوتد، قطعا مبالغ بالاتری برای خیریه ها جمع خواهد شد.

او در ادامه اظهار کرد که وارد کردن ساختارهای مالی غیرمتمرکز به امور خیریه می تواند زیرساخت ها و منابع آن را به طور موثری، توسعه دهد.

برادر ایلان ماسک همچنین معتقد است که با ابزار های وب ۳، می توان به راحتی عناصر غیرضروری سیستم دیوان سالاری و بوروکراسی را از حوزه امور خیریه، حذف کرد.

پیشنهاد کیمبال ماسک با استقبال زیادی روبه رو شد، و دنبال کنندگان بسیاری در توییر از او حمایت کردند، بسیاری از کاربران در کامنت پست او اضافه کردند که پلتفرم وب۳ نه تنها باعث از بین رفتن بوروکراسی می شود، بلکه می تواند فساد حاکم بر جو فعالیت های بشردوستانه را هم از بین ببرد.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودی، پیش تر شبکه دیفای، پلتفرمی اختصاصی برای خیریه Giving Block Charity، ایجاد کرد که البته این پروژه در نهایت با شکست مواجه شد.

 

 

منبع:u.today.com
6 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
تیم تولید محتوا میهن سیگنال
میکوشیم با تولید بهترین محتوای آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، سطح محتوای وب فارسی را ارتقا دهیم و این راه ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *