بیتکوین بعد از هالوینگ

۱۲ بهمن ۱۳۹۸
هالوینگ بیتکوین

فقط ۱۰۰ روز مانده تا بیتکوین کمیاب تر شود

انتظار می رود که هالوینگ (نصف شدن پاداش استخراج) بیتکوین طی ۱۰۰ روز آینده اتفاق بیفتد. از آن به بعد، این ارز دیجیتال دو برابر کمیاب خواهد شد.

پیش بینی شده ترین رویداد رمزنگاری پیش روی ما قرار دارد: کاهش بیتکوین. پیش بینی می شود در تاریخ ۱۲ مه ۲۰۲۰ هالوینگ بیتکوین اتفاق بیفتد، فقط ۱۰۰ روز با آن فاصله داریم که پاداش ماین به نصف کاهش یابد. این بدان معناست که بیتکوین کمیاب تر می شود و احتمالاً با ارزش تر می شود.

بیتکوین اکنون در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد زیرا بیش از هر زمان دیگری روی آن سرمایه گذاری شده است. تحلیلگران درباره اینکه آیا می توانیم انتظار داشته باشیم شاهد افت قیمت چشمگیر قبل یا بعد از هالوینگ باشیم بحث می کنند.

بسیاری از آنها بر این عقیده اند که حرکت صعودی فقط بعد از هالوینگ اتفاق خواهد افتاد. برخی حتی ادعای جسورانه ای را مبنی بر اینکه بیتکوین می تواند بعد از هالوینگ براساس روندهای تاریخی به ۴۰۰.۰۰۰ دلار برسد، مطرح کرده است. با این حال، عملکرد گذشته با عملکرد آینده برابر نیست، بنابراین ما باید نسبت به انجام مقایسه های ساده گرایانه احتیاط کنیم.

هالوینگ بیتکوین

با این حال، این به معنای این نیست که بگوییم که هالوینگ های گذشته نمی توانند بینشی در مورد آنچه باید انتظار داشته باشند به ما ارائه دهند. به عنوان مثال، بیتکوین قبلاً در حدود ۲۰۰ روز قبل از هالوینگ خود در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ کاهش قیمت داشت. این نشان می دهد که بیتکوین پایین ترین قیمت خود را در پاییز سال ۲۰۱۹ پیدا کرده است و ما در حال حاضر در روند صعودی آهسته قرار داریم تا هالوینگ انجام پذیرد. باز هم، هیچ راهی برای تضمین  اینکه بیتکوین نمی تواند همان چرخه ای را که چهار سال پیش انجام داد تکرار کند وجود ندارد.

در کل، تئوریهای زیادی در مورد هالوینگ بیتکوین شناور هستند، اما آنچه مسلم است این است که در سال پیش رو شاهد نوسانات جدی خواهیم بود. به نظر می رسد بیتکوین در حال حاضر از روند نزولی عبور کرده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا بیتکوین می تواند دور تازه ای از حرکت در سال ۲۰۲۰ را انتخاب کند. مهمترین مسئله احتمالا خود اتفاق هالوینگ نیست بلکه آنچه پس از آن رخ می دهد باشد.

5 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

یک نظر

  • چقدر خنده دار بازار کریپتو کلی کاربر ایرانی داره ولی برای قانون نداریم 😂

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *