تاثیر رسانه های اجتماعی بر قیمت بیتکوین

۱۴ بهمن ۱۳۹۸
12mihansignal

مشارکت رسانه های اجتماعی برای بیتکوین به بالاترین سطح در سال ۲۰۲۰ رسید

درگیری های رسانه های اجتماعی پیرامون بیتکوین به طور پیوسته در حال افزایش است، اخیراً در سال ۲۰۲۰ به اوج جدیدی رسیده است.

LunarCRUSH ، یک پلتفرم ایجاد کرده است که اطلاعات مربوط به تعامل اجتماعی پیرامون رمز ارزها را ارائه می دهد، گزارش داده است که تعامل رسانه های اجتماعی بیتکوین به ۳۱۹،۶۳۶،۰۳۲ تعامل بی نظیر رسیده است.

کاملا واضح است که بین تعامل در رسانه های اجتماعی و قیمت BTC ارتباطی وجود دارد، بنابراین سرمایه گذاران باید خوشحال شوند که با افزایش تعامل اجتماعی پیرامون بیتکوین قیمت آن بالا می رود.

سرچ بیتکوین در گوگل

شرکت رمزارز نروژی،Arcane Research  ،در گزارش هفتگی خود از بیتکوین به عنوان “طلای دیجیتال” اشاره کرد و نشان داد که جستجوی گوگل برای “بیتکوین” بویژه در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ با رشد قابل توجهی روبرو بوده است.

نیم شدن پاداش استخراج بیتکوین (هالوینگ)

در این گزارش همچنین آمده است که احساسات بازار به سمت خنثی برگشته است. قیمت بیتکوین از زمان انتشار به تازگی از آستانه ۹۰۰۰ دلار بالا رفته است. بسیاری از سرمایه گذاران امیدوارند که این شروع یک روند صعودی باشد که باعث می شود قیمت بیتکوین به اوج خود در زمان برسد.

در اوایل این هفته، حجم جستجو برای بیتکوین در چین کاهش یافته است، که احتمالاً به دلیل شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان است.

اهمیت هالوینگ

احتمال هالوینگ بیتکوین بسیار پیش بینی می شود و به طور گسترده ای به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود. هالوینگ تعداد پاداش های استخراج را به نصف کاهش می دهد، که انتظار می رود با کم شدن عرضه و ورود سرمایه گذاران بیشتری به بازار، قیمت افزایش یابد.

آخرین هالوینگ که در سال ۲۰۱۶ رخ داد با افزایش چشمگیر قیمت همراه بود. احساسات مربوط به رشد بیتکوین در سال ۲۰۲۰ به طور کلی مثبت بوده است و بسیاری از آنها به علت رشد سرمایه گذاری های نهادی، تصمیمات نظارتی و به طور خوش بینانه به دلیل هالوینگ می باشد.

5 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

یک نظر

  • سلام
    یک سوال داشتم , هر سال که Consensus برگزار شده قیمت ها افزایش پیدا کردن ؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *