تحلیل قیمت آواکس: روز نزولی آواکس| ۲ اسفند

۰۲ اسفند ۱۴۰۰
تحلیل قیمت آواکس: روز نزولی آواکس| 2 اسفند

تحلیل قیمت آواکس نشان می دهد قیمت بالاتر از یک سطح حمایتی قوی در حوالی ۷۸ دلار قرار دارد که توسط ابر ایچیموکو تعیین شده است. اندیکاتور ایچیموکو با وجود وضعیت تعادل در قیمت، شرایط نزولی را نشان می دهد. این یعنی تریدرها باید انتظار افت قیمت را داشته باشند.

نکات مهم تحلیل قیمت آواکس

  • قیمت آوالانچ برای امروز نزولی خواهد بود.
  • در سطح ۹۶ دلار یک مقاومت قوی حضور دارد.
  • قیمت اکنون در سطح ۸۰ دلار قرار دارد.

تحلیل چهارساعته قیمت آواکس

مومنتوم نزولی با روند کلی نزولی در آواکس همراه شده است. قیمت برای رالی از سطح ۸۰ دلار تلاش کرده اما موفق نشده و در رنج بین ۸۱ تا ۷۴ دلار گیر کرده است.

نمودار چهار ساعته قیمت آواکس / دلار

نمودار چهار ساعته قیمت آواکس / دلار

خط حمایت آواکس در نمودار ۴ ساعته شکسته شده که به معنی ادامه فعالیت نزولی است. اندیکاتور ایچیموکو هم احتمال افت بیشتر قیمت را پیش بینی می کند.

SMA-100 به زیر SMA-200 رسیده که نشان می دهد فشار خرسی قوی در بازار حاکم است. احتمال بازگشت قیمت از سطوح فعلی وجود دارد اما این اتفاق تنها در تایم فریم های پایین خواهد افتاد. شکسته شدن سطح ۷۵.۵ احتمال کاهش بیشتر قیمت تا حمایت قوی بعدی در ۷۰ دلار را افزایش خواهد داد.

تحلیل قیمت یک روزه

در تایم فریم یک روزه قیمت توسط سطح حمایتی افقی قوی ۷۵ دلار حمایت شده که کمی بالاتر از ابر ایچیموکو قرار دارد. تا زمانی که قیمت بین این دو سطح مهم قرار داشته باشد، در وضعیت تعادل قرار گرفته که به آن کومو کومو گفته می شود. در این وضعیت این احتمال وجود دارد که افت بیشتر قیمت رخ دهد یا با کسب مومنتوم مثبت سطح مقاومتی شکسته شود.

نمودار یک روزه قیمت آواکس / دلار

نمودار یک روزه قیمت آواکس / دلار

بررسی پرایس اکشن سیگنال های خرسی را با حجم کم نشان می دهد. اندیکاتور ایچیموکو به وضعیت نزولی تغییر پیدا کرده و احتمال افت قیمت را در امروز نشان می دهد.

احتمال ایجاد کف پایین تر در جلسه معاملاتی امروز وجود دارد. قیمت هم اکنون رو به پایین حرکت کرده و در سطح ۷۸ دلار با حمایت رو به رو خواهد شد. در بالا هم مقاومت ۹۲ دلار حضور دارد.

RSI در سطح ۴۶ قرار دارد که وضعیت خنثی و ثبات قیمت را نشان می دهد. اما شیب رو به پایین آن نشان دهنده افت احتمالی قیمت و افزایش فعالیت فروش در بازار این ارز دیجیتال است.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل قیمت آواکس: روز نزولی آواکس| ۲ اسفند» با ما درمیان بگذارید.

منبع:کریپتوپولیتن
1 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
فاطمه عباس زاده
سردبیر بخش تحلیلی میهن سیگنال، مترجم و تحلیلگر در حوزه های مالی، اقتصادی و ارزهای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *