تحلیل BNB ارز بایننس (۲۲ بهمن ۹۸ )

۲۲ بهمن ۱۳۹۸
تحلیل BNB ارز بایننس (22 بهمن 98 )

ارز دیجیتال بایننس (BNB) بعد از شکستن الگوی صعودی جهش قیمتی زیادی دارد.

قیمت BNB با موفقیت یک الگوی دو کف را تکمیل کرده است. از تاریخ ۶ فوریه، نرخ افزایش سرعت گرفته و قیمت آن ۲۵٪ افزایش یافته است.

نکات برجسته قیمت BNB

  • قیمت BNB با موفقیت الگوی دو کف را تکمیل کرده است.
  • قیمت از یک خط حمایت صعودی پیروی می کند.
  • خط حمایت در ۰.۰۰۲۰۵ ساتوشی و ۰.۰۰۲۲ ساتوشی قرار دارد.
  • مقاومت هایی در ۰.۰۰۲۶ ساتوشی، ۰.۰۰۲۹ ساتوشی و ۰.۰۰۳۶ ساتوشی قرار دارند.

الگوی دو کف در BNB

در ۱۹ دسامبر و ۹ ژانویه، قیمت ارز Binance در نزدیکی ۰.۰۰۱۸ ساتوشی دو برابر شد. از آن زمان، قیمت تقریبا ۴۰٪ افزایش یافته است.

پس از تشکیل دو کف در پایین، قیمت سطح شکستن را در ۰.۰۰۱۹ ساتوشیتأیید کرد و به سمت بالا حرکت کرد، و سرعت آن را تا حد زیادی تسریع کرد.

الگوی دو کف

الگوی دو کف

با این حال، قیمت در ۰.۰۰۲۶ ساتوشی مقاومت ایجاد کرده است. اگر BNB کاهش یابد، احتمالا سطح شکست آینده آن ۰.۰۰۲۰۵ ساتوشی خواهد بود.

قیمت بالاتر از میانگین های متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه (MA) بوده است، احتمالاً نشانگر این است که در آینده تقاطع صعودی ایجاد خواهد کرد.

میانگین متحرک ۲۰۰ روزه یک ناحیه حمایتی دیگر در ۰.۰۰۲۲ ساتوشی نشان می دهد.

میانگین متحرک 200 روزه

میانگین متحرک ۲۰۰ روزه

حرکت آینده

در بلند مدت، قیمت در سپتامبر و دسامبر سال ۲۰۱۹ نیز الگوی دو کف را ایجاد کرده است. حرکتی که در تمام طول این الگوی طی می کند، قیمت آن را به ۰.۰۰۲۹ ساتوشی می رساند. این امر می تواند ۲۶٪ افزایش باشد.

برخلاف دو کف در کوتاه مدت، قیمت هنوز اعتبار سطح شکست را تأیید نکرده است. هدف بعدی در ۰.۰۰۳۶ ساتوشی است، بسیار نزدیک به بالاترین قیمت تاریخ خودش.

خطوط مقاومت

خطوط مقاومت

در کوتاه مدت، یک خط صعود مقاومت (اکنون به عنوان حمایت) که قیمت آن را دنبال می کند وجود دارد. هم اکنون در مرحله اعتبار دادن به آن به عنوان خط حمایت است، و این خط می تواند آغازگر حرکت به سمت ۰.۰۰۲۹ ساتوشی باشد.

علاوه بر این، گرچه RSI  کوتاه مدتدر منطقه فروش بیش از حد قرار گرفته است، اما هنوز هیچ اثری از واگرایی نزولی ایجاد نشده است، بنابراین حرکت به احتمال زیاد به بالا ادامه خواهد یافت.

خط حمایت و اندیکاتور RSI

خط حمایت و اندیکاتور RSI

نتیجه گیری

قیمت BNB در کوتاه مدت و طولانی مدت الگوی دو کف ایجاد کرده است و بالاتر از خط مقاومت است. پیش بینی می شود که حرکت صعودی حداقل تا رسیدن قیمت به منطقه مقاومت ۰.۰۰۲۹ ساتوشی ادامه یابد.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل BNB ارز بایننس (۲۲ بهمن ۹۸ )» با ما درمیان بگذارید.

5 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *