جهان برای ارزهای دیجیتال آماده است

۱۳ بهمن ۱۳۹۸
mihansignal2

آیلان ماسک: اثبات شده که جهان برای ارزهای دیجیتال آماده است.

حامی بیت کوین، الون ماسک، هفته گذشته سهام تسلا، از ۱.۷ میلیارد دلار به ۳۲ میلیارد دلار افزایش یافته است. افزایش قیمت سهم این شرکت تنها در این ماه بیش از ۳۰٪ بوده است. این سرمایه گذاری در نوآوری ثابت می کند که ذهن افراد بیشتری نسبت به ارزهای دیجیتال، آماده است.

ثروت شخصی این خودروساز از ماه اکتبر بیش از ۱۰ میلیارد دلار افزایش یافته است. این رشد تا حد زیادی به دلیل اغراق سرمایه گذار برای سازنده وسایل نقلیه برقی است و تغییر نشان دهنده افزایش کلی تمایل سرمایه گذاران برای مشارکت در پیشرفت های جدید و بهتر فناوری است.

این شرکت در این ماه بر اساس فروش بیش از ۳۶۰،۰۰۰ وسیله نقلیه، از فورد و جنرال موتورز پیشی گرفت. با این حال، فورد ۲.۴ میلیون دستگاه و GM نیز ۲.۹ میلیون فروخته است. فولکس واگن، تولید کننده آلمانی نیز، ۱۱ میلیون فروش داشته است.

با هجوم سرمایه گذاران به سهام تسلا، قیمت آن از سال گذشته دو برابر شده است. حرکت به سمت این شرکت برقی باعث شده است که تحلیلگران وال استریت از موضع خود کنار بکشند. اکثریت هنوز تسلا را به عنوان یک “فروش” معرفی می کنند.

افزایش سهام شرکت Elon Musk نشان از افزایش سرمایه گذاران برای همه موارد مربوط به فناوری دارد. نوآوری منجر به هزینه می شود و ظاهراً سرمایه گذاران معتقدند که آینده به سیستم های جدیدی نیاز دارد.

تسلا به طرز چشمگیری در حاشیه است. به عنوان مثال آخرین نسخه Cybertruck تمایل به شکسته شدن قالب را نشان می دهد. سرمایه گذاران این موضوع را پیشرفت می دانند و آن را با خرید سهام تسلا ثابت کرده اند.

shutterstock 489388897

با این حال، چنین تمایلی به دنبال نوآوری نیز خبرهای مثبتی برای بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده دارد. تأییدیه خود ماسک از بیت کوین به عنوان “تکنولوژی هوشمندانه” نشان می دهد که ارز دیجیتال پتانسیل دارد.

سرمایه گذاران همچنان به سمت راه های جدید و نوآورانه برای نزدیک شدن به مشکلات پیش رفته اند. ارزهای دیجیتال بیش از هر پیشنهاد مالی دیگر در دهه گذشته، چنین نوآوری هایی را ارائه می دهد.

البته، تصویر معاملات “dark web” و نوسانات گسترده آن باقی مانده است. با این وجود، به نظر می رسد احساسات کلی سرمایه گذاران به شکلی مثبت به سمت نوآوری تغییر کرده است. احتمالاً بیت کوین از این روند پیروی خواهد کرد.

7 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *