راه اندازى اولین استیبل کوین شبکه کاردانو

۰۴ دی ۱۴۰۰
راه اندازى اولين استيبل كوين شبكه كاردانو

چارلز هاسکینسون در توییتر خود از جزئیات مربوط به راه اندازى اولین استیبل کوین شبکه کاردانو به نام Djed، صحبت کرد.

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، در پست جدیدى در صفحه رسمى توییترش اطلاعات تازه اى درباره راه اندازى استیبل کوینى که قرار است توسط COTI بر بستر شبکه کاردانو راه اندازى شود، منتشر کرد.

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو و مدیر اجرایى IOG، اخیرا در توییتر خود پستی را بازنشر کرده است که حاوی مطالبی درباره راه‌اندازی اولین استیبل کوین رسمى سبکه کاردانو به نام «Djed»،است.

این استیبل کوین باثبات قرار است توسط شبکه «COTI»، با استفاده از قرادادهای هوشمند کاردانو راه‌اندازی شود.

از اینکه مى بینم شبکه COTI با تولید Djed در حال توسعه مى باشد، بسیار خوشحالم.

مقاله اى توسط تیم Dev منتشر شده است که در این مقاله از جزئیات مربوط به راه اندازى djed و زیرساخت هاى شبکه کاردانو و COTI صحبت شده است.

بر اساس این مقاله، نسخه آزمایشى این استیبل کوین طى چند روز آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از تیم اجرایى این پروژه، کاربران با استفاده از این استیبل کوین می‌توانند در تراکنش‌ های مربوط با امور مالی غیرمتمرکز هم مشارکت کنند.

کوتی یا کوین اینترنت (Coin of the Internet) اولین شبکه غیر بلاک چینی است که به ‌دنبال ایجاد بستری غیرمتمرکز و مقیاس‌ پذیر برای پرداخت ‌های آنلاین است. این شبکه با ترکیب فضای سنتی در پرداخت ‌ها و روش‌ های نوین مانند دفتر کل توزیع شده، می‌ خواهد نسل بعدی پرداخت‌ های غیرمتمرکز را که بر اساس اعتماد فعالیت می‌ کنند، ایجاد کند.
شبکه کوتی با هدف توسعه یک نسل جدید از پرداخت‌ های آنلاین طراحی شده است. تیم گرداننده شبکه Coti ادعا می‌کند انطباق‌ پذیری بالای این شبکه با مصرف‌ کنندگان و کسب‌ وکارها باعث می‌شود، سرعت تراکنش‌ها در بین نقاط مختلف جهان افزایش پیدا کند.

منبع:u.today.com
5 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
تیم تولید محتوا میهن سیگنال
میکوشیم با تولید بهترین محتوای آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، سطح محتوای وب فارسی را ارتقا دهیم و این راه ادامه دارد...

یک نظر

  • ناموسن شانس منو الان پای اوردم شده۲۳دلار😐

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *