رشد ۹۵ درصدی بیتکوین از زمان هشدار فروپاشی آن

۱۹ بهمن ۱۳۹۸
اخبار بیتکوین

وقتی که بسیاری دوست دارند قیمت آینده بیتکوین را پیش بینی کنند، نظرات درباره آن می تواند متفاوت باشد. با این حال، یک قاعده که در سالهای اخیر مشخص شده است این است که شرط بندی بر خلاف بیتکوین یک حرکت هوشمندانه نیست.

پیتر مالوک، یک برنامه ریز مالی معتبر و مدیر عامل یک شرکت مدیریت ثروت، شخصی است که پیش بینی وحشتناکی درباره بیتکوین ارائه داده است. در آوریل سال گذشته، در روزی که بیتکوین نزدیک به ۱۰۰۰ دلار به بالا جهش کرد، مالوک هشدار داد که ارزهای رمزنگاری در حال فروپاشی هستند.

در حقیقت، پس از اینکه مالوک هشدار داد که بیتکوین را خریداری نکنید، تقریباً ارزش آن دو برابر شده است. مسئله افرادی که مانند مالوک که چنین پیش بینی هایی را انجام می دهند این است که آنها موقعیت اجتماعی خوبی داشته باشند، اما دانش و درک آنها از این فضا به وضوح کم است.

بیتکوین: “یک سرمایه گذاری واقعی نیست”

ملوک در پستی در  CNBC، اهداف خود را با رمزارز ها مشخص کرد. اولین نکته او این بود که انواع مختلفی رمز ارز وجود دارد که پایدار ماندن همه آنها غیرممکن است. با این حال، او نتوانست یکی یا دو رمز ارز را پایدار نشان دهد.

توصیه مالوک این بود که برای سرمایه گذاری، پول بیشتری برای آنچه به تملک شما در می آید بپردازید. او املاک و مستغلات را توصیه کرد، جایی که اجاره را جمع می کنند. بازار بورس، که در آن سهام وجود دارد. یا اوراق قرضه، جایی که فرد می تواند بازده جمع کند.

توصیه های مالوک درباره بیتکوین

توصیه های مالوک درباره بیتکوین

از این گذشته، توصیه مالوک نیز روایتی دیگر را ارائه کرده است که مدت هاست از نظر اعتبار بررسی می شود “بلاکچین ورای بیتکوین”. او همچنین گفت اگر سرمایه گذاران ازسیستم  بلاکچین هیجان زده هستند، بهتر است در شرکتهایی مانند IBM و Accenture سرمایه گذاری کنند. که در فضای بلاکچین فعال هستند.

دردسر اضافه

توصیه های مالوک توصیه های خوبی نبودند. نه تنها بیتکوین از زمان پیش بینی او در مورد فروپاشی ارز رمزپایه، ۹۵ درصد پیشرفت داشته است، بلکه نکته او در مورد IBM نیز به وقوع نپیوسته است.

سهام IBM در آوریل ۲۰۱۹ با ۱۴۳ دلار معامله می شد. امروز، که به ۱۵۶ دلار رسیده است، یعنی افزایش نه درصدی.

بیتکوین طی چند سال گذشته ثابت کرده است که اگرچه ممکن است یک دارایی بی ثبات باشد، اما نشانه های بسیار کمی وجود دارد که در آستانه فروپاشی قرار داشته باشد.

7 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *