ریپل داگ شت است؟

۱۷ بهمن ۱۳۹۸
BitMex

BitMEX  اخیراً معاملات دائمی جدید XRP / USD  را معرفی کرد. مدیرعامل بیتمکس ، آرتور هیز، تصمیم گرفت که این اخبار را با تمسخر XRP جشن بگیرد و لیست شدن آن را با گفتن “ارزش آن بیش از صفر است” توجیه کرد، ولی چه کسی اهمیت می دهد.

به ندرت می بینید که نظرات در صنعت رمزارز مانند تمسخر های اخیر آرتور هیز از XRP ریپل باشد. مدیرعامل بیتمکس تصمیم گرفت لیست برخی از مبادلات دائمی XRP / USD را با کمی تمسخر اعلام کند. او ریپل را “dogsh * t”، می نامد: “ارزش آن بیش از صفر است، بنابراین وقت آن است که جفت دلار را در BitMEX معامله کنید.! ”

این اظهار نظر تا حدی دور از شخصیت رئیس یکی از بزرگترین صرافی های جهان بود. در اصل تأییدی بود بر این که BitMex اهمیتی نمی دهد که چه ارز دیجیتالی را لیست می کند – آنچه که اهمیت می دهد این است که “ارزش آن بیش از صفر است”. اینها برخی از استانداردهای پایین هستند.

پاسخ به اظهارات هیز عمدتا منفی بود، اما برخی تصریح کردند که تمسخر مدیر عامل XRP سرگرم کننده است.

از طرف دیگر، آن معامله گرانی که معتقدند XRP به عنوان یک پول نقد ارائه شده از Ripple است، هم اکنون می توانند به راحتی ارزش آن را پایین بیاورند. با این وجود، این اظهار نظر هیز به عنوان مدیر عامل یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال خوب نیست. طبق گفته  CoinMarketCap، این ارز مبادله ای معادل ۳.۳ بیلیون دلار در حجم معاملات روزانه دارد. همچنین در بین محبوب ترین صرافی ها برای معاملات مارجین و معاملات آتی باقی مانده است.

BitMEX  در گذشته با جنجالهای قابل توجهی روبرو بوده است، اما تعداد کمی از آنها به طور مستقیم توسط مدیر عامل آن ایجاد شده است. در ماه نوامبر، این صرافی دچار نقصان شد و ایمیل های حدود ۴۰،۰۰۰ کاربر را در معرض دید خود قرار داد. BitMEX هرگز علت این نقض را کاملاً توضیح نداده است، اما منجر به خروج کاربرانی که به دنبال گزینه های مختلف هستند، شده است.

XRP

XRP

اظهارات هیز ضربه ای ناچیز به XRP وارد می کند، که به بسیاری از شوخی های توییتر درباره رمز ارزها پیوسته است. با این حال، XRP  امروز در نمودارهای روزانه عملکرد خوبی دارد و ۶.۷۳ درصد رشد داشته است. این که آیا این دستاوردها حفظ خواهد شد یا خیر، بعدا مشخص می شود. ریپل سومین ارز دیجیتال بزرگ در سال ۲۰۱۹ بوده است.

نظر شما در باره ریپل و این اظهار نظر آرتور هیز چیست؟

2 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
مهدی عباس زاده
12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *