٨٧٨ میلیون دلار تجهیزات ماینینگ توسط یک شرکت آمریکایى خریدارى شد

۰۸ دی ۱۴۰۰
٨٧٨ ميليون دلار تجهيزات ماينينگ توسط يك شركت آمريكايى خريدارى شد

یک شرکت استخراج آمریکایی به نام ماراتون دیجیتال، ۸۷۹ میلیون دلار تجهیزات ماینینگ خریدارى کرد.

این شرکت استخراج بیت کوین، اعلام کرده است که تا ماه دسامبر سال ٢٠٢٢، هر ماه تعداد ١٣ هزار دستگاه استخراج بیت کوین به این شرکت تحویل داده مى شود.

ماراتون دیجیتال، شرکت آمریکایی فعال در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال، هفته گذشته با انتشار اسناد قرارداد خود در وب‌سایت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا، اعلام کرد که ۸۷۹ میلیون دلار تجهیزات ماینینگ خریده است.

این معامله هفته گذشته انجام شده بود اما چیزى در مورد مبلغ معامله و تعداد دستگاه هاى خریدارى شده اعلام نشده بود، این شرکت از این معامله به نام (record number)، یاد کرده است.

ماراتن در اطلاعیه خود اعلام کرده است که مبلغ پرداختى به قسمت هاى کوچکتر تقسیم شده است، به گفته این شرکت، ٣۵ درصد اولیه هزینه دستگاه ها، در دو هفته آتى و ٣۵ درصد دیگر هم تا قبل از ارسال محموله پرداخت خواهند شد، گفتنى است هزینه دستگاها حداقل تا یک ماه قبل از ارسال محموله ها به طور کامل، تسویه خواهد شد.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از یوتودى، این شرکت بین ماه‌ های ژوئیه تا دسامبر سال آینده، هر ماه ۱۳,۰۰۰ دستگاه مدل «Antminer S۱۹ XP» دریافت خواهد کرد.

مجموع دستگاه ‌های خریدارى‌ شده توسط این شرکت آمریکایى، ۷۸,۰۰۰ مورد اعلام شده است.

شرکت ماراتن پتنت (Marathon Patent)، یک شرکت استخراج آمریکایی است که سهامش به‌ صورت عمومی در بازار نزدک معامله می‌شود و یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه استخراج بیت کوین در آمریکای شمالی محسوب مى شود.

2 نفر این مطلب را پسندیدند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
تیم تولید محتوا میهن سیگنال
میکوشیم با تولید بهترین محتوای آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، سطح محتوای وب فارسی را ارتقا دهیم و این راه ادامه دارد...

‫2 نظر

  • سلام
    با لینک ثبت نام موفق به ثبت نام در فارکس آلپاری نشده ام. چرا ؟

  • ایا الان هم این نظر را دارید؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *