بایننس چه میزان توکن شیبا در اختیار کاربران جدید قرار می دهد؟

۲۰ خرداد ۱۴۰۱
بایننس چه میزان توکن شیبا در اختیار کاربران جدید قرار می دهد؟

صرافی بایننس پیشنهاد تبلیغاتی “Binance Learn and Stake” را برای کاربران جدید اعلام کرده است که به آنها امکان می دهد توکن های شیبا اینو را رایگان کسب کنند. در مجموع ۴۵۰۰۰ SHIB پس از اتمام دوره آنلاین و آزمون توسط کاربران جدید قابل دریافت است. جوایز SHIB قرار است به طور خودکار به مدت ۱۵۰ روز شرط بندی شوند، جایی که کاربران می توانند از ۱۰۰٪ APY لذت ببرند.

    با گذراندن یک دوره آنلاین و آزمون، دانش خود را در مورد بلاک چین افزایش دهید و جوایزی کسب کنید.

همانطور که در یک پست وبلاگ رسمی گفته شد، همه کاربران جدیدی که تا ساعت ۷:۰۰ صبح (UTC) در تاریخ ۹ ژوئن برای یک حساب بایننس ثبت نام کرده و KYC را کامل کرده اند، تا زمانی که منابع توکن به پایان برسد، واجد شرایط هدایا هستند.

هدیه جدید بایننس برای کاربران جدید

در ماه مارس، بایننس یک هدیه ۱۰۰۰۰۰ دلاری برای کاربران جدید شیبا اعلام کرد. بایننس در ابتدا Shiba Inu را در ماه مه ۲۰۲۱ فهرست کرد و به یکی از اولین پلتفرم‌های تجاری بزرگ تبدیل شد که ارز دیجیتال میم را پذیرفت. Shiba Inu بعداً در سپتامبر همان سال در Binance.US، زیرمجموعه این شرکت مستقر در ایالات متحده، راه اندازی شد.

صرافی برتر ارز دیجیتال با بایننس کاستودی، بازوی نگهبانی صرافی رمزنگاری که Shiba Inu را فهرست کرده است. این صرافی به گسترش پشتیبانی از ارز دیجیتال میم ادامه می دهد. همانطور که طبق گزارشات میهن سیگنال، بایننس یک جفت تجاری جدید SHIB، SHIB/GBP را در اوایل ماه مه اضافه کرد.

۱۸۷ میلیارد SHIB توسط نهنگ برتر به عنوان ابزار Shiba Inu در میان خوشه های نهنگ گرفته شد.

طبق آمار WhaleStats، SHIB یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در میان ۵۰۰۰ نهنگ برتر ETH در ۲۴ ساعت گذشته است. ۲۰۰۰ نهنگ برتر ETH نیز دارای ۶۲۷,۱۶۰,۹۱۷ دلار SHIB هستند. اخیراً نهنگ ETH “BlueWhale0159” 187,000,000,000 SHIB به ارزش ۱,۹۸۵,۹۴۰ دلار خرید.

مشترک برگر شیبا اینو Welly همچنین اعلام کرد که یک سرآشپز مشهور آمریکایی مستقر در شهر نیویورک به نام فلین مک گاری را به کار گرفته است.

منبع:u.today
1 نفر این مطلب را پسندید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
رای شما ثبت شد!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
ثبت نظر
تیم تولید محتوا میهن سیگنال
میکوشیم با تولید بهترین محتوای آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، سطح محتوای وب فارسی را ارتقا دهیم و این راه ادامه دارد...

‫2 نظر

  • هزار جور شرط میزان برای دریافت هدیه ثبت نام

  • سلام من سرمایه گذاری کرده بودم الان چطوری میتونم پولمو بگیرم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *