تحلیل بیتکوین (۱۳ بهمن ۹۸)

بیتکوین در حال صعود به سمت 10.000 دلار است

قیمت بیت کوین دو سایه کوتاه ایجاد کرده است و این نشان می دهد فشار زیادی در خرید وجود دارد که هدف آن فشار به سمت 9،600 دلار است. این امکان وجود دارد که سرانجام بیت کوین به 10.500 دلار برسد.

نکات برجسته:

  • خطوط مقاومت در 9،600 دلار و 10.500 دلار وجود دارد.
  • خط حمایت جزئی در 9،150 دلار وجود دارد.
  • BTC  یک خط حمایت صعودی را دنبال می کند.
  • الان ممکن است در موج پنجم و آخر امواج الیوت باشد.

تاجر معروف بیتکوین MacnBTC  ، بیان داشت که بیتکوین در میانه قرار گرفته است یا افزایش می یابد یا کاهش.

اگر در ابتدا بیتکوین کاهش یابد

بر اساس پیش بینی های توییت شده، ممکن است بیتکوین مقداری کاهش قیمت داشته باشد ولی خیلی زود به ناحیه مقاومت بر میگردد.

تحولات صعودی از این واقعیت ناشی می شود که به محض رسیدن قیمت به سطح حمایت 9،150 دلار، یک سایه بلند در پایین ایجاد کرده و سپس به سمت بالا حرکت می کند. این یک علامت صعودی است که نشان می دهد فشار خرید در منطقه حمایت وجود دارد.

همین اتفاق در تاریخ 30 ژانویه رخ داد، زمانی که قیمت سایه ای مشابه بلند در پایین را ایجاد کرد. علاوه بر این، بالاترین حجم دو ساعته در این دو کندل ثبت شده است. با این کار می توان پیش بینی کرد که پیش بینی توییت درست بوده است و BTC در منطقه مقاومت حرکت می کند.

تحلیل بیتکوین

حرکت بعدی بیتکوین

قیمت بیت کوین از تاریخ 16 دسامبر 2019 از یک خط صعودی پیروی کرده است و به سطح مقاومت 9،600 دلار رسیده است.

در حالی که RSI هنوز هیچ واگرایی را نشان داده است.

تحلیل بیتکوین

در تجزیه و تحلیل قبلی ، بیان شد که قیمت BTC یکی از دو روند احتمالی الیوت را دنبال می کند، که تنها استثناء آن طول موج پنجم است.

حرکت فعلی باعث می شود مانند خط آبی ترسیم شده در شکل زیر، موج پنجم تمام راه را تا 10.500 دلار گسترش دهد. دلیل این امر عدم مقاومت در منطقه 9،600 دلاری است که اگر پایان روند بود، باید خیلی سریع پیش می رفت.

تحلیل بیتکوین

علاوه بر این، فشار خرید باعث می شود که قیمت تمایل به ادامه حرکت خود داشته باشد. اگر قیمت بالاتر از 9،600 دلار برسد، نرخ افزایش پس از آن باید سریعتر شود، همانطور که در موج پنجم این سازه مرسوم است.

نتیجه گیری

قیمت بیت کوین دو تلاش برای کاهش قیمت را رد کرده است. به نظر می رسد به زودی به قیمت 9،600 دلار در منطقه مقاومت می رسد و احتمالاً بالاتر خواهد رفت.