سود ١٠٠ درصدى هولدرهاى ارز پالیگان

بعد از اقدام نهنگ هاى شبكه اتريوم به خريد بيش از ١ ميليون توكن پاليگان، اكنون تمام هولدرهاى اين ارز در سود به سر مى برند.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از وب ‌سایت تحلیلی «IntoTheBlock»، با رسیدن قیمت پالیگان به محدوده ۲.۶۳ دلار، تمامی هولدرهای این ارز دیجیتال اکنون در سود به سر می ‌برند.

همچنين به گزارش خبرگزارى WhaleStats، يك نهنگ بزرگ كه در جايگاه دوم بين ١٠٠٠ والت بزرگ نهنگ هاى شبكه اتريوم قرار دارد، به تازگى اقدام به خريد ١ ميليون ارز پاليگان به ارزش ٢/٦٩ ميليون دلار كرده است.

به نظر مى رسد پاليگان، تبديل به يكى از دارایی ‌های محبوب نهنگ‌ های اتریوم شده است و به گفته whalestats، اين ارز طی ۲۴ ساعت گذشته جزو ۱۰ دارایی برتر و ۱۰ توکن پرفروش بازار بوده است.

ارز دیجیتال ماتیک MATIC، یکی از ارزهای دیجیتال است که بر روی پلتفرم پالیگان Polygon در قالب توکن ایجاد شده است.

هدف از ایجاد توکن ماتیک، افزایش مقیاس پذیری اتریوم بوده است. توکن ماتیک در توسعه زیرساخت اتریوم نقش مهمی ایفا کرده است.

هدف اصلی از ایجاد پلتفرم پالیگان، کاهش هزینه های بالای اتریوم و در کنار آن مقیاس بندی پروژه ها و شرکت های رمزنگاری شده است.

پالیگان اولین پلتفرم با ساختار مناسب برای توسعه مقیاس‌ گذاری و همچنین توسعه زیرساخت‌ های اتریوم است، این پلتفرم برای پردازش تراکنش‌ های خارج از زنجیره، قبل از نهایی شدن آن‌ها در زنجیره اصلی اتریوم از فناوری پلاسما بهره می گیرد.

در حال حاظر ارز ماتيك در سطح ٢/٥٨ دلارى معامله مى شود، همچنين اين ارز هم اكنون در جايگاه ١٤مين ارز برجسته از نظر ارزش بازار، قرار دارد.

گفتنى است بر اساس گزارش CoinGeko، توكن ماتيك شبكه پاليگان در طى يك سال گذشته به مقدار 13,765.4% رشد كرده است.