سوزانده شدن ١٠٣/٢ میلیون شیبا اینو توسط یک کمپانى

در ٩ ساعت اخير، بیش از ۱۰۳ میلیون شیبا اینو در یک تراکنش توسط يك شركت واقع در كره جنوبى، سوزانده شد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، تعداد ۱۰۳٬۲۷۰٬۲۲۳ توکن شیبا اینو در طى ٩ ساعت گذشته، در یک تراکنش به کیف پول «دِد شیبا اینو» (dead shiba inu) منتقل شده است تا در يك فرايند توكن سوزى به‌ طور کامل از چرخه خارج شوند.

١٠٣ميليون ارز شيبا اينو در عرض يك ساعت، سوزانده شد

بعد از اعلام اين خبر توسط صفحه رسمى توييتر shibburn، مالک بیگر اینترتینمنت (the Bigger Entertainment)، در واكنش به اين خبر اعلام كرد كه اسن توكن ها توسط تیم او سوزانده شده است.

  بيگر اينترنينمت، كه يك كمپانى ظبط موسيقى فعال در حوزه ارزهاى ديجيتال ميباشد، برای افزایش حجم سوزاندن شیبا اینو، به خوانندگان کنسرت‌ ها پيشنهاد داده است  تا ۲۰ درصد از حق آثار خود را .برای كمك به عمليات توکن سوزى اين شركت، اهدا كنند

 اين شركت، از طریق فروش کالا، NFT و بلیت کنسرت خوانندگان، سرمايه مورد نياز خود براى عمليات هاى توكن سوزى را بدست مى آورد.

اين شركت، از تاريخ اكتبر سال ٢٠٢١ تاكنون، شروع به سوزاندن بخشی از عرضه شیبا اینو کرده است.

گفتنى است، بیگر اینترتینمنت تاکنون توانسته حدود یک میلیارد توکن شیبا اینو  را بسوزاند.

بیگر انترتینمنت به منظور شرکت در کمپین توكن سوزى شيبا اينو، هیچ محدودیتی وضع نکرد و همه قادر به شرکت در آن هستند. پس حتی بدون داشتن ارز دیجیتال شیبا اینو در یک کیف پول نیز می‌توانید به توکن سوزی آن در سال 2022 سرعت بدهید. به این منظور باید به موزیک‌ های یک پلی لیست در اسپاتیفای، یوتیوب، تیدال یا دیزر گوش کنید. بیگر انترتینمنت به ازای این کار مقداری شیبا اینو از بازار خریداری می‌کند و می‌سوزاند.

منبع: u.today.com