تحلیل قیمت بیت کوین کش: بریک اوت مقاومت ۳۰۰ دلار | ۲۲ دی

قیمت بیت کوین کش (BCH) 190 روز است که به بالاتر از 300 دلار نرسیده اما اکنون برای شکستن این سطح تلاش می کند. قیمت درون یک الگوی اصلاحی کوتاه مدت و یک محدوده مقاومت افقی بلندمدت قرار گرفته است.

در تایم فریم هفتگی، تحلیل میهن سیگنال نشان می دهد قیمت بیت کوین کش پس از شکستن یک خط مقاومت نزولی بلندمدت در ابتدای سال 2023 در حال افزایش است. این خط بیش از 600 روز برپا بوده تا زمانی که شکسته شده  است.

پس از افت، قیمت از محدوده حمایت افقی بازگشته و اکنون برای شکستن قله قبلی خود (علامت قرمز) تلاش می کند.

نمودار هفتگی قیمت بیت کوین کش /تتر. برای مشاهده نمودار در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید.

RSI هفتگی تفسیر متفاوتی ارائه می دهد. این اندیکاتور بالاتر از 50 قرار دارد و روند صعودی داشته که نشان می دهد هنوز برتری با خریداران است.با این حال، احتمال ایجاد واگرایی نزولی بر اساس قیمت هفتگی وجود دارد که می تواند یک سیگنال ضعف تلقی شود.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش

تایم فریم روزانه هم مسیر روند را نشان نمی دهد و از آگوست 2023 قیمت درون یک کانال صعودی معامله می شده است. این گونه کانال ها معمولا حرکات اصلاحی را در خود دربر می گیرند و این یعنی شکسته شدن آنها از پایین محتمل ترین سناریو است.

اکنون BCH برای خروج و شکستن مقاومت این کانال تلاش می کند. RSI هم بالاتر از سطح 50 قرار گرفته است. اگر این مقاومت شکسته شود، شاهد رشد 35 درصدی تا مقاومت بلندمدت بعدی در 390 دلار خواهیم بود. اما در صورتی که قیمت از این مقاومت پس زده شود، احتمال افت 20 درصدی تا خط روند حمایت کانال در 230 دلار وجود خواهد داشت.

منبع: beincrypto