تحلیل قیمت بیتکوین کش: احتمال سقوط | ۲۹ تیر

قیمت بیتکوین کش زیر 250 دلار قرار گرفته و خرس ها در صدد کنترل بازار هستند. آیا گاوها خسته شده اند؟

بیتکوین کش در اواخر ژوئن یک رالی صعودی قابل توجه را پشت سر گذاشت و به سقف 329 دلار هم دست یافت. با این حال، در ماه جولای اوضاع متفاوت پیش رفت. خرس ها یک سطح مقاومتی در 311 دلار تشکیل دادند که باعث افت 30 درصدی قیمت شد.

با اینکه خریداران هنوز در حال فعالیت هستند، فروشندگان مومنتوم نزولی را ایجاد کرده اند و قیمت به زیر 250 دلار رسیده است. پس از اصلاح قیمت بیت کوین به زیر 30 هزار دلار هم بخشی از سود هولدرهای BCH از بین رفت.

نمودار قیمت بیتکوین کش / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید.

در نمودار، اندیکاتورها تغییر مومنتوم را نشان می دهد. RSI زیر سطح 50 مانده و به سمت محدوده اشباع فروش در حرکت است. اندیکاتور گردش پول چایکین (CMF) هم در سطح 0.14- و وضعیت منفی قرار دارد. در مجموع اندیکاتورها افت فشار خرید و خروج شدید سرمایه را نشان می دهند.

در تایم فریم 12 ساعته، خرس ها موفق به شکستن حمایت 248 دلار شده اند. با کاهش حجم، خریداران قدرت را به فروشندگان واگذار کرده اند. خرس ها امیدوارند قیمت را تا سطح 220 دلار کاهش بدهند.

با وجود این، یک رالی دیگر بیت کوین به بالای 31000 دلار می تواند بیتکوین کش را هم تا بالای حمایت خود هدایت کند. در این صورت هدف خریداران سطح 280 دلار خواهد بود.

طبق تحلیل میهن سیگنال، نسبت پوزیشن های شورت از قراردادهای باز بیشتر شده است. موقعیت های شورت 52.2 درصد و لانگ 47.7 درصد را به خود اختصاص داده اند. این احساسات نزولی بازار را تقویت کرده است.

منبع: ambcrypto