حقوق بیت کوینى پارلمان بلژیک

یکی از نمایندگان پارلمان بلژیک حقوق خود را به بیت کوین تبدیل کرد، او اولين كسى در برلين ميباشد كه حقوق خود را از اين پس به بيت كوين دریافت خواهد کرد.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از كوين تلگراف، يك نماينده پارلمان بلژيكى، به تازگى قبول كرده است تا حقوق ماهيانه خود را كه معادل با ٥٥٠٠EUR  ميباشد را از اين پس به بيت كوين تعويض كند.

گفتنى است حقوق اين نماينده از اين پس به بيت كوين و توسط پلتفرم معاملاتى ارز ديجيتال محبوب Bit4you، پرداخت خواهد شد.

کریستوف دی بوکلیر (Christophe De Beukelaer)، نماینده پارلمان بروکسل، اولین سیاستمدار اروپایی است که حقوق خود را به بیت کوین دریافت می‌کند.

بوكلير، كه نماينده حزب Humanist Democratic Centre (CDH) ميباشد، اميدوار است كه حرکت او الهام‌ بخش دیگر سیاستمداران باشد تا بروکسل و بلژیک نیز نقشی مؤثر در صنعت ارزهای دیجیتال داشته باشند. 

بوكلير در ادامه اظهاراتش به شهردار نيويورك سيتى، اريك آدمز اشاره كرد و اورا به عنوان يك الگو معرفى كرد. او همچنين راهكارها و سياست هاى ايالات هاى آمريكايى در راستاى پيشرفت در صنعت ارزهاى ديجيتال و تلاش براى تبديل شدن به قطب ارزهاى ديجيتال را نيز تحسين كرد.

اريك آدمز، شهردار نيويورك سيتى، حدود سه ماه، تمام حقوق خود را به بيت كوين تبديل كرد و از آن در راستاى تبديل نيويورك به قطب ارزهاى ديجيتال، استفاده كرد. بدين ترتيب من فكر ميكنم هنوز براى بروكسل دير نشده تا خود را به قطب اصلى صنعت ارزهاى ديجيتال تبديل كند.

بر اساس اظهارات پيشين آقای آدامز، پیداست او قصد دارد از فرانسیس سوارز که به تازگی دوباره به عنوان شهردار میامی انتخاب شده، پیشی بگیرد. آقای سوارز بعد از پیروزی در انتخابات در توییتر نوشت چک اول حقوقش را به بیت‌ کوین دریافت كرد.

آقای سوارز همچنین گفته بود دوست دارد میامی را به قطب نوآوری در ارز‌های دیجیتال تبدیل کند.

اریک آدامز در توییتر خود نوشت: “ما در نیویورک همیشه دست به کارهای بزرگ می‌زنیم، بنابراین من هم بعد از شهردار شدن، حقوق سه ماه اول کارم را به بیت ‌کوین دریافت خواهم کرد.”

منبع: cointelegraph.com