پیش‌بینی‌های بیتکوین ازسال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵

پیش‌بینی‌های واقعی قیمت بیتکوین ازسال 2020 تا 2025

با نزدیک شدن به هالوینگ ، فضای ارزهای دیجیتال با شور و شوق در حال پامپ شدن است. اخیراً، بیتکوین به قیمت 10.000 دلاری رسید که فضای ارزهای دیجیتال را با دیوانگی پر کرد. تحلیلگران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال از آن زمان پیش‌بینی های خوش بینانه‌ای را ارائه می‌دهند. تام لی از Fundstrat  اظهار داشت که ممکن است بیتکوین تا پایان سال 2020 به 40،000 دلار برسد. تام لی همیشه علاقه خود را به ارز دیجیتال ابراز کرده است. وی اظهار داشت که ممکن است، پس از هالوینگ، بازده عظیمی ‌را به دست آورد.

علاوه بر این، بیتکوین تنها ارزهای دیجیتال است که توجه، آگاهی و پذیرش جهانی را به خود جلب کرده است. این ارز در سراسر جهان توسط سازمان‌ها و دروازه‌های پرداخت پذیرفته شده است. حتی نقاط عطف جدیدی نیز مانند نرخ هش‌ریت آن حاصل می‌شود که حداکثر سرعت آن در 62 ثانیه است.

در حال حاضر، بیتکوین (BTC) در معاملات امروز با قیمت 8789.03 دلار معادل 1.60٪ رشد است. حجم بازار آن در مارکت کپ 160،394،687،854 دلار است که 18،249،425 BTC در حال حاضر در گردش است. نمودار حرکت 24 ساعته قیمت نشان می‌دهد که معاملات 42،619،530،196 دلار ارزش داشته است. قیمت اوج در 24 ساعت گذشته به 8،952.72 دلار رسید در حالی که کمترین قیمت 8،620.93 دلار بود.

درباره پیش‌بینی قیمت بیتکوین

پیش‌بینی قیمت بیتکوین مربوط به نحوه عملکرد آن در آینده نزدیک است. پیش‌بینی های ارزش آتی بر اساس تحقیقات دقیق انجام می‌شود. با توجه به ماهیت ناپایداری بازار ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی های واقعی می‌تواند از روی تعیین روندهای گذشته مشخص شود. در این مقاله، شما می‌توانید تمام جنبه های پیش‌بینی آینده این ارز را بررسی کنید.

پیش‌بینی بیتکوین تحلیلگران معروف برای سال 2020 و پنج سال آینده

بیایید بفهمیم پیش‌بینی قیمت بیت کوین برای سال 2020 و 5 سال آینده چیست. از آنجا که بازار شرایط بی ثبات را تجربه می‌کند، ما باید از پیش‌بینی کارشناسان بازار، که ذهن و قلب بازار ارزهای دیجیتال شده بودند، بهره ببریم.

بیایید نگاهی به پیش‌بینی های معروف بیتکوین بیاندازیم:

  1. تام لی

تام لی، رئیس ارشد استراتژیک سرمایه گذاری جی پی مورگان، و بنیانگذار و رئیس تحقیقات  Fundstrat، معتقد است که پس از رویداد هالوینگ BTC، که انتظار می‌رود در ماه مه سال 2020 اتفاق بیفتد، بیتکوین می‌تواند 100٪ بازده را در سال 2020 به سرمایه گذاران خود تحویل دهد. اخیراً ضمن صحبت با بخش مالی یاهو، پتانسیل کوتاه مدت بیتکوین را پیش‌بینی کرده است، جایی که وی معتقد است ممکن است BTC تا تابستان سال 2020، 27 هزار دلار قیمت داشته باشد.

  1. فران استرجنر

فران استرجنر پیش‌بینی بسیار خوش بینانه ای را ارائه می‌دهد که معتقد است احتمالا BTC تا ژانویه سال 2020 به 200.000 دلار می‌رسد. هرچه نرخ پذیرش بیشتر باشد، افزایش ارزش نیز بیشتر می‌شود.

  1. بابی لی

بابی لی، مدیرعامل اولین صرافی چین BTCC پیش از این گفته بود که 20 سال طول می‌کشد تا BTC به یک میلیون دلار برسد. اکنون پیش‌بینی او کاملاً تغییر کرده است. بابی لی، بنیانگذار BTCC صرافی بیتکوین مستقر در هنگ کنگ، و برادر چارلی لی، خالق Litecoin پیش‌بینی بسیار صعودی را ارائه داد اما با وجود آن شروع به نزولی کرد. وی ادعا می‌کند که بیتکوین از اواخر سال 2020 در سال 2021 می‌تواند به 333،000 دلار برسد و در سال 2023 به 41000 دلار سقوط کند. وی تصریح کرد که سرمایه بازار ممکن است به 7 تریلیون دلار برسد، که ممکن است از طلا در مارکت کپ فراتر رود. وی حتی خاطرنشان کرد: بیتکوین منجر به ثبات قیمت و نقدینگی جهانی در سالهای آینده خواهد شد.

  1. جان مک آفی

جان مک آفی یکی از معتقدان به بیتکوین راکد بوده است که پیش‌بینی خود را مطرح می‌کند. وی اخیراً از همیشه خوش بین تر عمل کرده و گفته است که BTC تا سال 2020 ممکن است به 1 میلیون دلار برسد. وی اخیراً اظهار داشت که پیش‌بینی قبلی او برای BTC مبلغ 1 میلیون دلار فقط یک اغراق بوده است.

مک آفی در مصاحبه ای با Cointelegraph پیش‌بینی کرد که در 10 سال آینده، پول فیات درهیچ کجای دنیا وجود نخواهد داشت و همه چیز ارز دیجیتال خواهد شد.

  1. تیم دراپر

تیم دراپر، یکی از سرمایه داران مشهور، پیش‌بینی کرد که بیتکوین می‌تواند تا سال 2023 5٪ بازار ارز را اشغال کند. او خوشبین است که احتمالا قیمت BTC تا سال 2023 تا 250،000 دلار رشد کند.

پیش‌بینی ما درباره بیتکوین

حتی اگر بیتکوین نوسانات مکرر را تجربه کرده است، ما معتقدیم که طبق پیش‌بینی های گفته شده در بالا، BTC صعود خواهد کرد. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث سقوط قیمت BTC می‌شود مانند مقاصد غیرقانونی و بسیاری از اشتباهات گذشته مانند هک شدن و سرقت.

با توجه به جوانب مثبت نسبت به منفی، BTC هنوز هم صدرنشین بازار است و جایگاه شماره یک را حفظ کرده است. احتمالاً تا پایان سال 2020 BTC به 23.500 دلار برسد، زیرا سال چشم انداز و توسعه خوبی برای آن دیده می‌شود و از همان ابتدای سال 2020 در نزدک NASDAQ لیست شد.

آیا بیتکوین در سال 2020 بالا می‌رود؟

بیتکوین عملکرد بسیار خوبی داشته است و اخیراً نیز روند آن صعودی است. این باعث تعجب بازار شده است. اکنون معامله گران و سرمایه گذاران در وضعیتی قرار دارند که در تلاش هستند تا از روند صعودی استفاده بهینه ببرند. هرچه معاملات بیشتر باشد، قیمت نیز بیشتر خواهد شد.

علاوه بر این، همانطور که می‌دانیم، بیتکوین ها در گردش کمی‌هستند، یعنی فقط می‌توان 21 میلیون بیتکوین استخراج کرد که از این تعداد 17 میلیون قبلاً استخراج شده است و این یعنی تنها 4 میلیون برای استخراج باقی مانده است که ارزش آن را بیشتر می‌کند. علاوه بر این، چندین کشور مانند ایالات متحده، ژاپن و کره جنوبی تمایل زیادی به ادغام بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال، در سیستم های مالی خود، با ایجاد بازارهای تنظیم شده ای دارند که ممکن است آزادانه و ایمن عمل کنند. تا پایان سال 2020، قیمت بیت کوین به 23499 دلار خواهد رسید.

 سال 2022

ممکن است بیتکوین تا سال 2022 رشد غیرمنتظره ای را تجربه کند و نرخ آن سه برابر شود. ممکن است بیتکوین توسط توده های جهانی به عنوان مقرون به صرفه ترین سیستم پرداخت که بدون دردسر است پذیرفته شود. به هر حال بیتکوین خیلی دور از ذهن نیست که ارزهای فیات را از دور خارج کند، و بیشتر کشورهای توسعه یافته ممکن است شاهد تغییری سریعتر از بقیه باشند. با توجه به پایدار بودن پیشرفت ها، ممکن است تا سال 2022 بیتکوین به 32000 دلار برسد.

 سال 2025

پیش‌بینی قیمت بیتکوین برای بلند مدت نشان می‌دهد، 385.450281٪ در ارزش BTC با یک سرمایه گذاری 5 ساله افزایش وجود دارد. این بدان معناست که در سال 2025، قیمت بیتکوین به 50044.6 دلار خواهد رسید.

ممکن است بیتکوین در سال 2025 به 50 هزار دلار برسد، که می‌تواند بازار ارزهای دیجیتال را به قیمت بالای متفاوتی برساند. مطابق پیش‌بینی ها و تحلیل ها، بیتکوین بدون هیچ گونه ادعایی، با اطمینان در موقعیت شماره یک قرار می‌گیرد.. برخی از ابزارهای پیش‌بینی قیمت بیتکوین وجود دارد که به متخصصان کمک می‌کند اطلاعاتی بدست آورند. همانطور که مک آفی پیش‌بینی کرده است، ممکن است بیتکوین جایگزین ارزهای فیات شود.

تا سال 2025، بیتکوین ممکن است مورد استفاده افراد بیشتری قرار بگیرد، که این امر حتی قدرت آن را بیشتر خواهد کرد.

علاقه مندان به تحلیل روزانه بیتکوین  MihanSignal، اینجا را کلیک کنید.

و علاقه مندان به دریافت سیگنال اختصاصی میتوانند به کانال تلگرام ما با آدرس  MihanSignalVIP@ بپیوندند.

آیا می خواهید وارد بازار ارز های دیجیتال شوید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا میتوانید برای شروع یادگیری همراه ما باشید.