تحلیل بیتکوین کش ۲۰ اسفند ۹۸

بیتکوین کش به یک سطح حمایت مهم رسیده است.

قیمت بیتکوین کش BCH از زمان رسیدن به حد 0.048 ساتوشی در 14 فوریه در حال کاهش است. این کاهش در چندین موج رخ داده است. در 8 مارس، قیمت به منطقه حمایت 0.033 ساتوشی رسید، که از آنجا حرکت صعودی شروع شد.

نکات برجسته قیمت بیتکوین کش

  • در  0.033 ساتوشی حمایت وجود دارد.
  • مقاومت در 0.036 ساتوشی است.
  • قیمت بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه است.
  • RSI  واگرایی نزولی را نشان می دهد.

خط حمایت اصلی

منطقه اصلی حمایت برای BCH در 0.033 ساتوشی یافت می شود. قیمت در حال حاضر به سختی بالاتر از آن قرار دارد، زیرا قبلاً آن را به عنوان پشتیبانی با یک سایه در زیر کندل اعتبار داده بود. این منطقه همچنین با میانگین متحرک 200 روزه مطابقت دارد و باعث می شود که شروع به جهش های بیشتر کند.

با این حال، قیمت از محدوده معاملات قبلی خود بین 0.036 و 0.042 ساتوشی شکسته شده است. بنابراین، منطقه 0.036  ساتوشی احتمالاً از این پس به عنوان مقاومت عمل خواهد کرد.

خط حمایت اصلی

حرکت آینده بیتکوین کش

به نظر می رسد که در آینده، احتمالاً حرکت بین این مناطق پشتیبانی و مقاومت، نوسان کند، که در 0.033 و 0.036 ساتوشی یافت می شوند. حد بالا و پایین می تواند به عنوان سنجشی برای تشخیص جهت روند باشند. اگر قیمت منطقه حمایت 0.036 ساتوشی را بازپس گیرد، احتمالاً به سمت 0.042 ساتوشی حرکت خواهد کرد.

از طرف دیگر، اگر قیمت پایین تر از 0.033 ساتوشی و به نوبه خودپایین تر از میانگین متحرک 200 روزه بیاید، تأیید می کند که حرکت صعودی آن به پایان رسیده و پایین ترین سطح انتظار می رود.

حرکت احتمالی آینده

نتیجه گیری

قیمت BCH در منطقه حمایت اصلی با 0.033 ساتوشی است، که احتمالاً به عنوان سطح ایجاد یا شکست عمل می کند. روند طولانی مدت آن تا زمانی که قیمت بالاتر از این منطقه باقی بماند، صعودی در نظر گرفته می شود.

علاقه مندان به دریافت سیگنال اختصاصی میتوانند به کانال تلگرام ما با آدرس  MihanSignalVIP@ بپیوندند.

آیا می خواهید وارد بازار ارز های دیجیتال شوید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا میتوانید برای شروع یادگیری همراه ما باشید.