فوری: صعود مجدد بیت کوین بعد از به روز کردن اپلیکیشن ETF بلک راک

اخبار فوری نشان می دهد که بلک راک نسخه به روز شده پرونده بیت کوین اسپات ETF S-1 خود را به SEC ارسال کرده است، در حالی که طبق گزارش تحلیلگران بلومبرگ، مذاکرات بین بلک راک و سایر متقاضیان ETF بیت کوین اسپات و SEC همچنان ادامه دارد.

علاوه بر این، Bitwise همچنین تغییراتی را در برنامه SEC خود اعمال کرده است که نشان دهنده مذاکرات فشرده بین شرکت هایی است که به دنبال تایید SEC هستند. اگرچه SEC روش نقدی را ترجیح می دهد، متقاضیان بر روش غیرنقدی که شامل نگهداری مستقیم بیت کوین است، اصرار دارند و هر دو طرف سخت تلاش می کنند تا اوضاع را درست کنند.

تحلیلگران بلومبرگ احتمال 90 درصد تایید ETF بیت کوین اسپات را تا 10 ژانویه پیش بینی می کنند و تحولات اخیر نشان می دهد که تصمیمات SEC به طور جمعی برای همه متقاضیان اتخاذ خواهد شد.

قیمت بیت کوین با پیش بینی ETF لحظه ای از 42000 دلار فراتر رفت. جیمز سیفارت، تحلیلگر ارزهای دیجیتال بلومبرگ، معتقد است که این به روز رسانی ها به این معنی است که هم کمیسیون SEC و هم متقاضیانی مانند بلک راک همچنان فعالانه درگیر بحث و گفتگو هستند و برای دستیابی به اهداف خود سخت کار می کنند.

منبع: bitcoinsistemi