راه اندازى یک پلتفرم جدید توسط کوین بیس

پلتفرم معاملاتى كوين بيس از شروع همكارى خود با پلتفرم وان ريور خبر داد. اين همكارى با هدف راه‌اندازی یک پلتفرم سازمانی جدید سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال شكل گرفته است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين تلگراف، صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس با هدف ارائه یک پلتفرم انحصاری برای شرکت‌های مدیریت سرمایه سطح سازمانی، با وان ریور دیجیتال منجمنت (One River Digital Assessment Management) یک قرارداد همکاری امضا کرده است.

گفتنى است، اين پلتفرم جديد بعد از راه اندازى به صورت خودكار و جداگانه براى كاربران اصلى صرافى كوين بيس و سرمايه گذاران سازمانى فعال خواهد شد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، كوين بيس در بيانيه اى كه به تازگى منتشر كرده است، این پلتفرم را «ONE Digital SMA» نام گزارى كرده است، به گفته كوين بيس، اين پلتفرم دسترسی به مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و شاخص‌های سرمایه‌گذاری با قابليت استفاده راحت تر در دارایی‌های دیجیتال را در یک پلتفرم جداگانه فراهم می‌کند. 

این صرافی حدود ۱۳ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد و جزو یکی از پنج صرافی آنلاین برتر دنیا در زمینه ارز دیجیتال است. این پلتفرم در سال ۲۰۱۲ توسط فرد ارسام و برایان آرمسترانگ تأسیس و راه‌اندازی شد. تحقیقات کمی بعد از معرفی ارز‌های شاخص دیجیتال از جمله بیت کوین در جهان، این صرافی بزرگ فعالیت خود را شروع کرد و تا به امروز دلیل سرد کیفی بالای خدمات خود همچنان جزو یکی از محبوب‌ترین‌ها باقی مانده است. صرافی کوین بیس دو سال بعد از تأسیس توانست حدود یک میلیون کاربر در سراسر جهان را جذب کند این موضوع به عنوان رکوردی برای پلتفرم کوین بیس در نظر گرفته می‌شود.

منبع: cointelegraph.com