لیست شدن ارزهایSILLY وSOLS وCOQ وMOBILE در کوینکس

کوینکس ارزهایSILLY وSOLS وCOQ وMOBILE را لیست کرد. شما میتوانید در این صرافی این رمز ارزها  را معامله کنید. همچنین امکان استفاده از بازارساز خودکار (AMM) این رمزارز ها نیز فراهم شد.

با SILLY بیشتر آشنا شوید

سیلی دراگون یک نوع ارز دیجیتال است که به عنوان میم کوین در بلاک چین سولانا وجود دارد. این پروژه در هالووین ۲۰۲۳ محبوب شد. آناتولی یاکوونکو، که در ایجاد سولانا کمک کرده بود، در یک کنفرانس با لباس سیلی دراگون ظاهر شد. این رویداد جالب و مهم به طور رسمی سیلی دراگون را به عنوان بخش مهمی از سولانا معرفی کرد.

با SOLS بیشتر آشنا شوید

SOLS اولین پروژه در نوع خود بود که از LibrePlex در پلتفرم SPL-20 استفاده کرد. این پروژه از روش مشابهی با توکن های اوردینالز و BRC-20، در شبکه سولانا پیروی می‌کند.

SOLS اکنون در تمامی بسترهای اصلی معاملاتی ان اف تی ها قابل دسترس است. آنها یک سیستم در سولانا راه‌اندازی کرده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد SOLS را به توکن‌های SPL تبدیل کنند و برعکس. این امر فرصت‌هایی را در زمینه‌های مختلف مالی دیجیتالی از جمله مبادلات متمرکز و غیرمتمرکز و ارائه‌دهندگان نقدینگی فراهم می‌آورد.

SOLS در نقش‌آفرینی‌های سولانا پیشرو بوده و همچنین در گسترش استفاده از پروتکل راه‌اندازی عادلانه LibrePlex کمک کرده است. این روش توزیع عادلانه‌ی توکن‌ها را تضمین می‌کند و بخش‌های مختلف شبکه سولانا که پیش از این جدا بودند را به هم متصل می‌کند.

با COQ بیشتر آشنا شوید

تیم Coq Inu قصد دارد یک توکن عادلانه ایجاد کند. این ایده برای اولین بار توسط دوستان قدیمی در اجلاس Barcelona Avalanche Summit پیشنهاد شد. COQ یک نوع ارز دیجیتال خاص است که به عنوان میم کوین در زنجیره Chad شناخته می‌شود و نماد آن یک مرغ است.

با MOBILE بیشتر آشنا شوید

مدل هلیوم اجازه می‌دهد در ساخت شبکه‌های قوی و سریع با استفاده از CBRS و Wi-Fi کمک کنند. معمولاً، شرکت‌های بزرگ مانند AT&T و ورایزون شبکه‌های موبایل را می‌سازند، اما شبکه‌های آینده ترکیبی از اپراتورهای بزرگ و هات‌اسپات‌های ۵G شخصی خواهند بود. این تغییر به خاطر تقاضای مردم برای اینترنت سریع‌تر و به خاطر نحوه عملکرد سیگنال‌های بی‌سیم است که به نقاط اتصال زیادی نیاز دارند و هزینه‌بر می‌باشند. مدل هلیوم این هزینه‌ها را کمتر متمرکز می‌کند.

هلیوم موبایل DAO و هات‌اسپات‌های ۵G گام‌های اولیه در توسعه شبکه هلیوم هستند. آن‌ها توکن‌های MOBILE را تولید می‌کنند که به کسانی که رادیوهای کوچک سلولی را روی بلاکچین هلیوم نصب می‌کنند پاداش می‌دهند. این هات‌اسپات‌های ۵G با ارائه سرویس ۵G و بررسی دقت شبکه با توکن هلیوم MOBILE پاداش می‌گیرند. برای به دست آوردن MOBILE، به یک هات‌اسپات ۵G و رادیوهای سازگار نیاز است که باید در سیستم دسترسی طیف (SAS) که توسط FCC نگهداری می‌شود، ثبت شوند.

بازارسازی خودکار (AMM) چیست؟

به طور خلاصه بازار سازی خودکار یا Automated Market Making برای مشارکت در خرید و فروش ارزهایی هست که به تازگی در کوینکس لیست شده ، کارمزد خرید و فروش بخش AMM هر ارز در استخر نقدینگی جمع می شود و شما براساس حجم مشارکت ، در پاداش سهیم می شوید. نکته مهم این است که بالا و پایین شدن قیمت ارز در سرمایه شما تاثیر می گذارد پس بهتر هست هولدرها در این بخش ورود کنند.

بازارسازی خودکار (AMM) یک فناوری است که در اکوسیستم‌های مالی دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال یا دیفای مبتنی بر بلاکچین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فناوری برای ایجاد بازارهای مالی بدون نیاز به واسطه‌های مرکزی مانند کارگزاران استفاده می‌شود.

در سیستم AMM، تریدرها می‌توانند ارزهای خود را مستقیماً با استفاده از سرمایه‌گذاری خودشان در یک توکن خاص دیگر، به طور مستقیم و بدون نیاز به سفارشات خرید یا فروش با دیگر تریدرها، معامله کنند.

AMM بر اساس قوانین ریاضیاتی و الگوریتم‌های خاص که به عنوان قواعد بازارسازی خودکار تعریف می‌شوند، عمل می‌کند. این الگوریتم‌ها از تعادل قیمت‌ها و نرخ‌های تبادل برای ارزهای مختلف با استفاده از مفاهیم مانند “حوزه‌های لیک” و “توزیع‌های توکن” استفاده می‌کنند تا ارزش‌های ارزها را تعیین کنند و فرآیند تجارت را انجام دهند.

یکی از محبوب‌ترین مثال‌های AMM، اجرای بازارسازی خودکار در پروتکل‌های اشتراکی مانند Uniswap، PancakeSwap و SushiSwap است که به تریدرها امکان معامله دایرکت و بدون واسطه را فراهم می‌کند.

ویژگی های مثبت AMM

  1. کسب درآمد از AMM
  2. برداشت درآمد و پاداش روزانه بصورت یکباره
  3. دسترسی رایگان، بدون نیاز به هزینه

این مقاله به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه گذاری نیست!

منابع:

https://announcement.coinex.com/hc/fa/articles/22059270421012

https://announcement.coinex.com/hc/fa/articles/22057909682452

https://announcement.coinex.com/hc/fa/articles/22058647934996

https://announcement.coinex.com/hc/fa/articles/22062240511892