مسدود شدن امکان برداشت در کریپتو دات کام

صرافی کریپتو دات کام امكان برداشت ‌هاى كاربران را به‌دلیل فعالیت‌های مشکوک موقتا متوقف کرد.

بیلی مارکوس (Billy Markus)، بنیان‌ گذار دوج‌ کوین متوجه یک الگوی تراکنش مشکوک در اتراسکن (Etherscan) شد. در نتيجه رديابى اين تراكنش مشكوك، صرافی کریپتو دات کام فعلاً تمام تراکنش ‌ها را لغو کرده است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين تلگراف، به تازگى  تعدادی از کاربران کریپتو دات‌ کام (Crypto.com) درباره فعالیت مشکوک در حساب‌ های خود گزارش‌ هایی را منتشر کردند، به دنبال اين گزارش ها پلتفرفم برجسته و محبوب خدمات ارز ديجيتال كريپتو دات كام، در صفحه رسمى خود اعلام كر كا تمامی برداشت‌ ها در اين صرافى موقتاً متوقف خواهند شد.

تعداد كمى از كاربران ما گزارش هايى مبنى بر فعاليت هاى مشكوك در حساب هاى كاربرى خود ارايه كرده اند.

تا اتمام كامل تحقيقات و رسيدگى هاى لازم متخصصان ، شركت ما موقتا امكان تمامى برداشت هارا در اين صرافى مسدود خواهد كرد.

توجه كنيد كه تمام دارايى ها در امان هستند!

گفتنى است، حساب رسمی این صرافی در توییتر گفته است که این توقف موقتی خواهد بود و تمامی دارایی کاربران دست ‌نخورده باقی مانده است.

يك كاربر ارز ديجيتال و فعال در صرافى كريپتو دات كام به نام بن بالر، در پاسخ به این توییت، ادعا كرده است كه مقدار ۴.۲۸ اتریوم، معادل ۱۵٬۰۰۰ دلار، از حساب كاربرى خود در اين صرافى، به سرقت رفته است.

صرافی کریپتو با آدرس وبسایت Crypto.com که قبلاً با نام موناکو شناخته می‌شد، ادعا می‌کند که برای تشویق پذیرش بیت کوین در سراسر جهان تلاش می‌کند. کریپتو دات کام خدمات زیادی از جمله ارائه کیف پول سیار، کارت MCO Visa، توکن اختصاصی، خدمات Crypto Invest و کارت‌های نقدی، در میان سایر خدمات و کالا‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع: cointelegraph.com