پیشنهاد ۱۰۰ هزار دلاری خرید توئیت ایلان ماسک توسط یک ایرانی

در فضای این روزهای ارز دیجیتال که توکن های غیرقابل تعویض و خرید عمده حقوقی اوج گرفته، ایلان ماسک یکی از افراد شاخص است که با توئیت هایش به بازار جهت می دهد.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در توئیتی ادعا کرده قرار است یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) موسیقی را به فروش برساند. شعر این آهنگ هم درباره تب موجود در فضای تکنولوژی است. کلیپ ویدئویی این آهنگ هم سگ های شیبا اینو را نشان می دهد که احتمالا به دوج کوین اشاره دارد.

این آهنگ هنوز در بازار موجود نشدهاست. اما کاربران بر اساس توکنیزه کردن خود توئیت قیمت گذاری آن را انجام داده اند. با قرار دادن خود این توئیت به عنوان یک NFT در پلتفرم کاربران شروع به ارائه پیشنهاد برای مزایده کرده اند. بر این اساس یک ساعت پس از ئوئیت درباره این آهنگ، پیشنهادهای خرید از 3 دلار تا 100 هزار دلار بر روی پلتفرم Valuables  قرار گرفت.

تا این لحظه بالاترین پیشنهاد مربوط به کاربری به نام mondoir  بوده که یک بیت کوینر ایرانی است. او در این باره گفته است: “همه ما می دانیم ایلان ماسک هرگز پیشنهاد خرید توئیت هایش را نمی پذیرد. پیشنهاد من برای خرید این توئیت یک حرکت استراتژیک و محض خنده بوده است.”

 

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: کوین تلگراف