تحلیل دش ۱۳ اسفند ۹۸

دش از میانگین متحرک 100 روزه خود عبور می کند.

قیمت دش DASH از 16 ژانویه، هنگامی که به بالای 0.061 ساتوشی رسید، کاهش یافته است. این کاهش در 26 فوریه به پایان رسید تا این که قیمت از میانگین متحرک 100 روزه خود ​​کاهش یافت.

نکات برجسته قیمت دش DASH

  • خطوط حمایت در 0.093 و 0.085 ساتوشی وجود دارند.
  • قیمت ممکن است زیر خط حمایت صعودی باشد.
  • DASH مثلث نزولی را شکسته است.
  • از میانگین متحرک 200 ساعته با مقاومت روبرو است.

خط حمایت صعودی

نمودار روزانه دو منطقه حمایت را نشان می دهد که در 0.093 و 0.085 ساتوشی یافت می شوند. علاوه بر این، قیمت DASH از 26 دسامبر سال 2019 خط حمایت صعودی را دنبال می کند.

در تاریخ 26 فوریه، قیمت کاهش یافت و یک سایه بلندی در یک کندل ایجاد کرد. این سایه، ناحیه حمایت 0.093 خط حمایت صعودی و میانگین متحرک 100 روزه را تأیید کرده است.

بنابراین، منطقه حمایت  0.0093 مکان بسیار احتمالی برای معکوس شدن روند است.

خط حمایت صعودی

شکست قبلی دش

در تاریخ 25 فوریه، قیمت DASH از یک مثلث نزولی شکسته شد. پس از رسیدن به منطقه حمایت، یک تغییر روند آغاز شد. با این حال، این تجمع به محض رسیدن قیمت به خط حمایت مثلث پایان یافت، و آن را به عنوان مقاومت اعتبار داد. پس از این شکست، منطقی ترین حرکت یک افت به سمت منطقه حمایت خواهد بود.

بهتر است به یک بازه زمانی کوتاه تر برویم تا ببینیم آیا چنین چیزی رخ خواهد داد؟!

شکست مثلث نزولی

در کوتاه مدت، می بینیم که قیمت DASH در بازه ای بین 0.0092 و 0.01056 ساتوشی معامله می شود. در حالی که هنوز هم در بخش بالایی این محدوده است، چشم انداز آینده نزولی به نظر می رسد.

قیمت به مقاومت میانگین متحرک 200 ساعته بسیار نزدیک است. علاوه بر این، هر تلاشی برای عبور از نقطه میانی دامنه ضعیف تر از حالت قبلی است.

بنابراین، این اتفاق با فرضیه بخش قبلی منطبق است – این نشان می دهد که قیمت در  0.0092 ساتوشی به سمت محدوده پایین خواهد رفت.

حرکت احتمالی آینده دش

نتیجه گیری

قیمت DASH اخیراً الگوی قبلی که از آن شکسته شده است را به عنوان مقاومت قرار داده است. ما اعتقاد داریم که قبل از اینکه تلاش دیگری برای حرکت به سمت بالا انجام شود، تا رسیدن به 0.0092 ساتوشی کاهش خواهد یافت.

علاقه مندان به دریافت سیگنال اختصاصی میتوانند به کانال تلگرام ما با آدرس  MihanSignalVIP@ بپیوندند.