تحلیل قیمت دوج کوین: شدت گرفتن رالی| ۱۹ فروردین

پس از عقب نشینی از قله 0.2296 دلار، قیمت دوج کوین دوباره راه خود را به سمت قله ها در پیش گرفته است.

هم اکنون DOGE در حوالی 0.1971 دلار با رشد 5 درصدی در 24 ساعت گذشته معامله می شود. قیمت بالاتر از میانگین متحرک ساده 100 روزه قرار گرفته که یک سیگنال بسیار قوی صعودی محسوب می شود.

در تایم فریم 4 ساعته، اندیکاتور مکدی جهش رو به بالا داشته و هر دو خط مکدی و سیگنال از زیر صفر به سمت خط سفر در حرکت اند.

اگر خط مکدی و سیگنال به بالای سطح صفر برسند احتمال پیشروی قیمت دوج کوین تا قله های جدید وجود خواهد داشت. همزمان، هیستوگرام مکدی به بالای خط صفر رسیده و مومنتوم صعودی را نشان می دهد.

نمودار 4 ساعته قیمت دوج کوین / دلار. برای مشاهده نمودار در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید.

طبق تحلیل میهن سیگنال، اندیکاتور RSI هم در نمودار 4 ساعته مومنتوم صعودی را نشان می دهد. خط سیگنال RSI به بالای سطح 50 رسیده و به سمت محدوده اشباع خرید در حرکت است. طبق این اندیکاتور، قدرت حرکت صعودی بسیار زیاد است و خریداران بسیار فعال هستند.

با توجه به افزایش اخیر قیمت، مقاومت های مهم در حوالی 0.22960 و 0.2244 و یک حمایت مهم در 0.19622 دلار قرار دارند.

اگر دوج کوین بتواند از مانع 0.2244 دلار عبور کند احتمال رشد بیشتر تا مقاومت 0.2296 دلار هم وجود خواهد داشت. اگر این حرکت موفقیت آمیز باشد و این سطح شکسته شود قیمت ممکن است تا یک سقف جدید افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت نتواند این مقاومت را بشکند، احتمالا یک حرکت نزولی جدید به سمت حمایت قبلی در 0.1962 دلار آغاز خواهد شد.

منبع: newsbtc