معاملات اسپات شیبا اینو در Bybit، فعال شد

شيبا اينو در معاملات اسپات صرافى برجسته Bybit، قرار گرفت.

شيبا اينو كه به عنوان رقيب اصلى دوج كوين شناخته مى شود، اكنون در معاملات اسپات يكى از برجسته ترين صرافى ها يعنى Bybit، ليست شد.

صرافى و موسسه خدمات مالى Bybit، واقع در سنگاپور اعلام كرد از اين پس، انجام معاملات اسپات براى كاربرانش، امكان پذير مى باشد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، اين صرافى پيش تر، در ماه اكتبر، جفت ارز SHIB/USDT را ليست كرده بود و همچنين اين امكان را براى كاربرانش فراهم كرد تا بتوانند ميم كوين هارا با كمك حداكثر ٢٥ لورج با استفاده از استيبل كوين تتر به عنوان وثيقه، معامله كنند.

گفتنى است امكان استفاده از اين سرويس  صرافى Bybit، براى كشورهاى آمريكا، چين، سنگاپورو ايران به دليل شرايط و قوانين امنيتى، ممنوع مى باشد.

هم اکنون صرافی بای بیت در رتبه چهارم بعد از صرافی های Binance، CME Grou ،FTX از نظر علاقه مندی کاربران به انجام معاملات فیوچرز، قرار دارد.

صرافی بای بیت در سال 2018 توسط Ben Zhou که هنوز مدیرعامل این صرافی است در سنگاپور افتتاح شد که به سرعت به یکی از بهترین صرافی های متمرکز حال حاضر تبدیل شد و اکنون مرز ۲ میلیون کاربر را رد کرده است؛ هدف از توسعه‌ ی بای بیت ایجاد یک بستر برای معاملات اهرمی و فیوچرز (آتی) است.

پردازش تراکنش‌ها در این صرافی بسیارسریع بوده و به 100.000 معامله در ثانیه می‌رسد که برای بازار بی‌ ثبات رمزارزها این عدد، رقم فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

قراردادهای فیوچرز در صرافی بای‌بیت از نوع قراردادهای دائمی (Perpetual) هستند. این قراردادها بسیار شبیه قراردادهای فیوچرز سنتی هستند.

در خبری دیگر که از خبرگذاری یوتودی منتشر شد، ارز شیبا اینو به تازگی در بزرگترین صرافی برزیل، لیست شد.

علی رغم اینکه صرافی های بسیاری اقدام به لیست کردن ارزهای جدید و پرطرفدار در پلتفرم های خود کرده اند، اما بازار ارزهای دیجیتال همچنان روندی نزولی دارد.

گفتنی است هم اکنون قیمت ارز شیبا اینو  60 درصد از اوج قیمتی خود پایین تر آمده است.

 

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع: u.today.com