سرمایه گذارى ۴٠ میلیون دلارى اتر کپیتال در اتریوم

 اتر کپیتال کورپوریشن (Ether Capital Corporation)، اعلام کرده است که ۴۰ میلیون دلار (۵۰ میلیون دلار کانادا)  در اتریوم سهام‌گذاری می‌کند.

اتر کپیتال کورپوریشن (Ether Capital Corporation)، یک شرکت فناوری ‌محور واقع در تورنتو كانادا كه با قصد تبديل شدن به قطب و منبع  اصلى كسب و كار و سرمايه گذارى براى شبكه اتريوم و اكوسيستم وب ٣ ايجاد شده است، اعلام كرد كه قصد دارد به ميزان ٤٠ میلیون دلار كه برابر با ٥٠ ميليون دلار كانادا مى شود، در شبكه اتريوم سرمايه گذارى كند.

بر اساس گزارش میهن سیگنال، طبق اعلامیه اتر کپیتال، این شرکت میزان ۱۰٬۲۴۰ واحد اتریوم را در پلتفرم بیکن چین (Beacon Chain) سهام‌ گذاری خواهد کرد.

بیکن یک بلاک چین اثبات سهام (POS) و بخشی از برنامه ‌های اتریوم برای انتقال دادن پلتفرم خود به مکانیسم‌ های اجماع با مصرف انرژی كمتر و کارآمدتر است.

طبق سخنان بوترین، بیکنچین به عنوان بلاک چین مرکزی عمل خواهد کرد که تراکنش های پردازش شده توسط صدها زنجیره مبتنی بر پروتکل اتریوم با نام شاردها را هماهنگ خواهد کرد. پلتفرم اتریوم پس از عرضه آپدیت گسترده همراه با اتریوم ۲.۰، به این نوع معماری شبکه انتقال خواهد یافت.

در آخرین نسخه از اتریوم که با نام سرنیتی (Serenity) هم از آن یاد می‌شود، پروتکل اجماع اتریوم از اثبات کار (POW) به اثبات سهام (POS) تغییر می‌کند و طبق وعده ‌های تیم اتریوم، پیشرفت ‌های بزرگی در این شبکه رخ خواهد داد.

البته چیزی که ۱ دسامبر اتفاق افتاد، راه‌اندازی فاز صفر اتریوم ۲.۰ بود و فاز دو این شبکه، به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۲ اجرا خواهد شد.

منبع: coinchapter.com