ورود آوالانچ به ١٠ ارز محبوب بازار

آوالانچ كه به عنوان جايگزانى براى اتريوم شناخته مى شود، با صعود ١١ درصدى وارد ليست ١٠ ارز برتر بازار شد.

به نظر مى رسد هفته گذشته برخلاف اكثر ارزهاى بازار، هفته خوبى براى آوالانج بوده است.

سال ٢٠٢١ به دلايل بسيارى، متعلق به سولانا و طرفدارانش مى باشد؛ سولانا كه رقيب اصلى اتريوم شناخته مى شود، در طى سال گذشته رشد چشمگيرى در افزايش سرعت تراكنش هايش داشت و همچنين شاهد كاهش هزينه معاملات و كارمزد تراكنش هايش نيز بود كه باعث رشد نجومى اين ارز و رقابت تنگاتنگش با اتريوم شد.

البته نيمه دوم سال ٢٠٢١ را مى توان شروع دستاورد هاى جديدى براى ارز آوالانچ دانست. قيمت توكن اصلى شبكه آوالانچ،  AVAX كه تا ٦ ماه پيش  بين ١٠ تا ١١ دلار بود، اكنون ارزشى برار با ١١٠ دلار دارد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از خبرگذارى كوين ماركت كپ، اين ارز با رشد ٣١ درصدى كه در طول هفته گذشته داشت و به لطف رشد ١١ درصدى ٢٤ ساعت گذشته اش، تبديل به نهمين ارز محبوب بازار ارزهاى ديجيتال شد.

قیمت هر واحد اولنچ هم‌ اینک در حدود ۱۰۸ دلار و ارزش بازار آن بیش از ۲۶.۳۷ میلیارد دلار است. این ارز در حال حاضر رتبه ۹ بازار را در اختیار دارد و اوج قیمتی آن هم حدود ۱۴۵ دلار بوده است.

آوالانچ (Avalanche) یک پلنفرم متن باز و غیرمتمرکز است که ارز دیجیتال آن با نماد آواکس (AVAX) شناخته می‌شود؛ ارز دیجیتال اولانچ، پروتکل اجماع نوآورانه‌ای ساخته است که به ایجاد اکوسیستمی با بیشترین حد مقیاس پذیری کمک می‌کند. این پلتفرم در نظر دارد که به اینترنت بلاکچین، اپلیکیشن غیر متمرکز (DApp)، قرارداد هوشمند و سیستم پرداخت‌ها تبدیل شود

منبع: decrypt.com