هشدار انجمن بلاکچین به کاربران صرافی کوینکس

بعد از هک شدن صرافی کوینکس، انجمن بلاک چین ایران در اطلاعیه ای رسمی به کاربران ایرانی این صرافی توصیه های مهمی کرد که در ادامه با هم میخوانیم:

در پی هک و قفل شدن دارایی در کوینکس، متذکر می شویم نگهداری دارایی رمزارزی و فعالیت  در سکوهای خارجی علاوه بر ریسک احراز هویت یا نشت اطلاعات کاربران، خطرات بسیار جدی عدم امکان پیگیری حقوق کاربران و بلوکه شدن دارایی های شما را نیز دارد. هویت حقوقی پشت این کسب و کارهای خارج از کشور اکثرا نامعلوم بوده و ریسک بشدت بالایی دارند.

در ادامه این بیانیه را به شکل رسمی میخوانیم:

یکی از راه‌های مؤثر برای حفظ امنیت دارایی‌های ارزدیجیتال، استفاده از کیف پول‌های سرد است. کیف پول‌های سرد، که به صورت فیزیکی از اینترنت جدا شده‌اند، امکان هک شدن دارایی‌ها را به حداقل می‌رسانند. در مقابل، نگهداری دارایی‌ها در صرافی‌ها ریسک بالایی دارد. زیرا تا زمانی که دارایی‌ها در حساب کاربری صرافی قرار دارند، اصولاً تحت کنترل صرافی هستند، نه شما. برای حفظ امنیت و کنترل کامل بر دارایی‌های خود، توصیه می‌شود که از کیف پول‌های سرد استفاده کنید و دارایی‌ها را فقط زمانی به صرافی منتقل کنید که قصد معامله دارید. برای اطلاعات بیشتر حتما مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی ها | بهترین و امن ترین والت را بخوانید.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد