تحلیل قیمت چین لینک: تلاش نهنگ ها برای تغییر روند | ۲۴ خرداد

هم زمان با افت قیمت چین لینک به کف سه ساله خود در 5 دلار، تراکنش های نهنگ ها به بالاترین میزان خود در سال رسیده است.

قیمت LINK که در بازار نزولی در حال افت است، در یک هفته گذشته کاهش قابل توجهی داشته است. در همین زمان، نهنگ ها شروع به جمع آوری این ارز دیجیتال کرده اند. این اتفاق روی قیمت هم تاثیر گذاشته است.

تلاش نهنگ ها برای خرید بیشتر

طبق اعلام سانتیمنت، نهنگ ها در حال استفاده از فرصت به کف رسیدن قیمت هستند. تعداد تراکنش های نهنگ های چین لینک به اوج سالانه خود رسیده در حالی که قیمت در کف سه ساله خود قرار دارد.

کیف پول های سایز متوسط که بین 1000 تا 100 هزار چین لینک در اختیار دارند در حال خرید مقادیر انبوه هستند. تقریبا 3.9 میلیون LINK به ارزش 20 میلیون دلار تنها در هفته گذشته توسط نهنگ ها خریداری شده است.

همچنین طبق تحلیل میهن سیگنال، ذخایر چین لینک در صرافی ها کاهش یافته است. این به همراه افزایش عرضه در خارج از صرافی ها سیگنال صعودی محسوب می شود.

علاوه بر این، تعداد کل هولدرهای LINK افزایش جزئی داشته که نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذاران به این توکن است.

احتمال بازیابی قیمت چین لینک

فعالیت نهنگ ها روی نمودار قیمت هم تاثیر گذاشته است. ارزش چین لینک در 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد تا 5.38 دلار افزایش پیدا کرده است.

اندیکاتورهای تکنیکال در نمودار هم وضعیت صعودی پیدا کرده اند. مثلا اندیکاتور MFI به سمت بالا حرکت کرده و CMF هم روند صعودی پیدا کرده که نشانگر افزایش احتمال رشد قیمت است.

نمودار یک روزه قیمت چین لینک / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید.

اندیکاتور RSI هم از محدوده اشباع فروش بالا رفته که یک سیگنال صعودی به شمار می رود. با این حال، نوارهای EMA برتری خرس ها را نشان می دهند.

با اینکه EMA Ribbon نزولی است، عملکرد آن چین امیدوارکننده است. تعداد آدرس های فعال روزانه در هفته گذشته افزایش یافته که با رشد فعالیت ها در شبکه همراه بوده است. همچنین نرخ MVRV نشانه هایی از بازیابی روند را به صورت حرکت رو به بالا نشان داده است. این هم یک سیگنال صعودی دیگر محسوب می شود. با این وجود، احساسات بازار منفی است و محبوبیت اجتماعی لینک هم در هفته گذشته افت داشته است.

منبع: ambcrypto