خبر خوش برای دارندگان پای نتورک: Pie در بایننس لیست می شود

بالاخره توکن جنجالی و پر سرو صدای پای نتورک در بایننس و چند صرافی معتبر دنیا لیست شد. متاسفانه هنوز هم بعد از گذشت 4 سال عده زیادی از کاربران شبکه ارز دیجیتال پای نتورک به دنبال وعده ی بالا یعنی لیست شدن پای نتورک در بایننس هستند. به این بهانه میخواهیم با هم کمی منطقی به این پروژه نگاه کنیم.

آیا پای نتورک ما را پولدار می کند؟

قبل از پاسخ این سوال بیایید با خود صادق باشیم. آیا یک ارز دیجیتال که بعد از 4 سال هنوز مین نت خود را نساخته است میتواند شما را پولدار کند؟ آیا به نظر شما کمپانی های بزرگ و مزارع بزرگ استخراج بجای هزینه های میلیون دلاری مزارع خود نمی توانستند فقط یک اپلیکیشن روی گوشی خود نصب کنند و پولدار شوند؟

آیا پای نتورک در بایننس لیست می شود؟

پاسخ این سوال میتواند بله یا خیر باشد. اگر روزی پای نتورک شبکه مین نت خود را بسازد و توکنش را عرضه کند میتواند در هر صرافی آن را لیست کند. مگر شیبا اینو که در وایت پیپرش هدف خود را نشان دادن یک ارز دیجیتال بدون پشتوانه و هدف معرفی کرد بسیاری هارا پولدار نکرد؟

پس چطور پای نتورک در صرافی هوبی لیست شده است؟

توکنی که در سایت کوین مارکت کپ لیست شده و قیمت آن حدود ۱۰۰ دلار است کاملا با پروژه پای نتورک متفاوت است. خود کوین مارکت کپ در لینک اطلاعیه خود به توییتی از پروژه کلاهبرداری پای نتورک اشاره کرده که گفته شده: این توکن(توکن جدید) با پروژه ما متفاوت است و هنوز پروژه مین نت ما لانچ نشده است.

توئیت رسمی پای نتورک

قیمت هر ارز پای چقدر است؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارز دیجیتال پای نتورک | ارزش Pi Network به طور مفصل این سوال را پاسخ دادیم.

چگونه پای نتورک را بفروشم؟

متاسفانه هنوز راهی برای فروش پای نتورک به وجود نیامده چون توکنی در دنیا به نام پای نتورک وجود ندارد. تنها توکنی که به نام پای نتورک ساخته شده طبق توییت رسمی این پروژه متعلق به پای نتورک نیست! اگر شما راهی برای فروش این توکن دارید در بخش نظرات بنویسید.