ریپل دوباره قوت میگیرد

شركت ریپل از بازخرید ۲۰۰ میلیون دلار سهام خود خبر داد همچنين مدير عامل ريپل نسبت به آينده اين شبكه در سال ٢٠٢٢ بسيار خوش بين است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين تلگراف، شبكه ريپل به تازگى اقدام به بازخريد تمام سهامى كه در سرى جذب سرمايه c، براى شركت هاى ديگر منتشر كرده بود، كرده است.

اين شبكه پيش تر در سال ٢٠١٩ بخش زيادى از سهام خود را براى شركت هايى از جمله Tetragon Financial Group, SBI Holdings و 66 Ventures منتشر كرده بود.

شبكه بلاك چينى ريپل هميچنين اعلام كرده است كه با خرید دوباره این سهام به قیمت ۲۰۰ میلیون دلار، ارزش این شرکت به ۱۵ میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، در دسامبر سال ٢٠٢٠ کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از مدیرعامل سابق و بنیانگذار ارز دیجیتال ریپل (XRP) به نام «کریستین لارسن» و مدیرعامل کنونی آن، «برد گارلینگهاوس» شکایت کرد. طبق گفته SEC، آن‌ها از طریق ارائه اوراق بهادار ثبت نشده بیش از ۱.۳ میلیارد دلار سرمایه جمع کرده‌اند.

در این دادخواست ادعا شده که این کمپانی با فروش ارز دیجیتال ریپل، قوانین اوراق بهادار را نقض کرده. ریپل سومین ارز دیجیتال با ارزش جهان از نظر ارزش بازار پس از بیت کوین و اتریوم است. طبق شکایت SEC، ارائه غیرقانونی اوراق بهادار باعث ایجاد یک عدم تقارن اطلاعاتی شده که همین موضوع به لارسن و گارلینگهاوس (Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل اجازه داده XRP را بدون انتشار اطلاعات زیادی به سرمایه‌گذاران بفروشند.

گفتنى است گارلینگهاوس، در توییتر جديد خود اظهار کرد که با وجود سختی‌ های سال ۲۰۲۱ و شکایت کمیسیون بورس از آنها، سال ۲۰۲۲ قطعاً امیدوارکننده خواهد بود. 

منبع: cointelegraph.com