آزادسازى ١ میلیارد XRP توسط شبکه ریپل

ریپل با شروع سال ۲۰۲۲ یک میلیارد توکن را از حساب‌ های امانی خود به عنوان بخشى از انتقالات برنامه ريزى شده خود، آزاد کرد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، با پايان سال و شروع سال ٢٠٢٢، ریپل به تازگى یک میلیارد واحد از توکن‌ های خود را به ‌عنوان بخشی از انتقال وجه برنامه‌ ریزی‌ شده منظم شبكه خود، منتشر کرد.

وب سايت اختصاصى ارزهاى ديجيتال ويل آلرت، اطلاعيه جديدى منتشر كرد كه طبق اين گزارش طى ١٠ ساعت گذشته در تاريخ ١ ژانويه سال ٢٠٢٢، شبكه غولپيكر ريپل اقدام به آزادسازى يك ميليارد توكن XRP كرده است.

این کار یک روش منظم است که در روز اول هر ماه انجام می‌ شود و در چند سال گذشته، این عرضه ها در دو تراکنش انجام شده است که هر کدام حامل ۵۰۰ میلیون توکن بودند.

گفتنى است اين روش كار شبكه ريپل از سال ۲۰۱۷ تا كنون به صورت منظم و اتوماتيك انجام مى شود.

برنامه شبكه ريپل این بود که به‌ تدریج ۵۵ میلیارد ریپل از حساب‌ های امانی منتقل شود و این انتقال‌های ماهانه احتمالاً امسال به‌ پایان می‌رسند.

در ادامه قوانين  اين برنامه ريزى ماهانه شبكه ريپل، پس از پایان آزادسازى ها، تعداد۸۰۰ الی ۹۰۰ میلیون توکن XRP به حساب ‌های امانی بازگردانده مى شود و از مابقى توكن ها، برای پوشش هزینه ‌های عملیاتی و همچنين با انتقال توكن هاى اضافى به صرافى هاى ارز ديجيتال، براى پشتيبانى از نقدینگی ارز دیجیتال اين شبكه، استفاده خواهد شد.

منبع: u.today.com