بهترین صرافی هنگ کنگ خدماتش را به روزرسانی کرد

OKX، دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات و یک شرکت پیشرو در فناوری Web3 است. این صرافی با انتشار نسخه پیشرفته برنامه خود به کاربران امکان می دهد در معاملات نقطه ای امن و مطمئن دارایی های مجازی شرکت کنند.

طبق اخبار صرافی ها، امروز صرافی لیست توکن های مجازی را برای سرمایه گذاران را اعلام کرد. آنها عبارتند از BTC، ETH، ADA، MATIC، SOL، DOT، UNI، LINK، SAND، LTC، AVAX، AXS، ATOM، XLM، USDT و USDC . کاربران می توانند 16 دارایی مجازی اصلی از جمله BTC، ETH و چندین مورد دیگر را از طریق برنامه خریداری، بفروشند و تبدیل کنند.

توکن ها را می توان با HKD، ApplePay، Visa و Mastercard از طریق ارائه دهندگان شخص ثالث خریداری کرد.

OKX آماده راه اندازی یک نهاد نظارتی جدید برای VASP ها در هنگ کنگ می شود. در طول سال گذشته، OKX عملیات و کنترل های خود را برای برآوردن الزامات نظارتی افزایش داد.

مرکز ارز دیجیتال هنگ کنگ

این شهر در آرزوی تبدیل شدن به یک مرکز پر رونق برای دارایی های دیجیتال در حمایت از اهداف سیاستی دولت است.

به نقل از کوین گیپ، OKX فعالانه با مقامات دولتی همکاری می کند تا اقدامات امنیتی، راه حل های نگهداری، پروتکل های ضد پول شویی را ارائه دهد. هدف آن رعایت استانداردهای سختگیرانه مورد انتظار از VASP های دارای مجوز است.

Lennix Lai، مدیر ارشد بازرگانی جهانی OKX، بر تعهد این شرکت به ارائه یک تجربه تجارت ارز دیجیتال امن و کاربرپسند برای کاربرانش تاکید کرد.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع: کوین گیپ