در میان سوداگری پپه نرخ سوختگی شیبا اینو ۱۳۰۰۰٪ افزایش یافت

بر اساس گزارشات Shibburn، 1.69 میلیارد شیبا اینو در چندین تراکنش در 24 ساعت گذشته به یک کیف پول مرده ارسال شد.

دومین میم کوین محبوب با افزایش فروش طی ماه گذشته معامله می شود. با ادامه روند کاهشی قیمت شیب، میم کوین پپه، که یک کریپتوی تازه وارد و پرطرفدار است، همه توجه را به خود جلب کرد. با این حال، به نظر می رسد که SHIB ممکن است در حال بازگشت در آینده باشد، زیرا ارتش شیب بیش از یک میلیارد شیب را در 24 ساعت گذشته سوزاند.

آیا شیبا اینو می تواند به این نقطه بازگردد؟

بر اساس گزارشات Shibburn، 1.69 میلیارد شیب در چندین تراکنش در 24 ساعت گذشته به یک کیف پول مرده ارسال شد. نرخ توکن سوزی شیب پس از سوختگی اخیر 13150 درصد افزایش یافت. لازم به ذکر است که این اقدام مهم پس از یک طولانی بدون توکن سوزی بسیاری از کوین های شیبا اینو انجام شد.

طبق گزارشات قبلی Coingape، نرخ سوختگی SHIB در طول زمان در حال کاهش است. این نشان می‌ دهد که کاربران علاقه خود را به دومین کریپتو بزرگ میم از دست دادند.

قیمت شیبا اینو در 30 روز گذشته بیش از 18 درصد کاهش یافت. SHIB در زمان انتشار این مقاله میهن سیگنال با نرخ متوسط 0.000009 دلار معامله می شود. معاملات 24 ساعته آن با 33 درصد افزایش به حدود 185 میلیون دلار رسید. با این حال، شیب همچنان دومین رمزارز بزرگ میم با ارزش بازار 5.16 میلیارد دلار است.

با این حال ارز دیجیتال پپه، یک میم کوین جدید است که بازار ارزهای دیجیتال را با قدرت تسخیر کرده است. قیمت PEPE طی 30 روز گذشته 3400 درصد افزایش یافت.

قیمت PEPE طی 24 ساعت گذشته 13 درصد کاهش داشت. در زمان انتشار این ارز دیجیتال با قیمت متوسط 0.000002 دلار معامله می شود. حجم معاملات 24 ساعته آن با 21 درصد افزایش به 1.13 میلیارد دلار رسید.

منبع: کوین گیپ