صعود ۸ درصدی شیبا اینو به دنبال یک شایعه

شایعه عرضه شیبا اینو در پلتفرم معاملاتى رابین ‌هود ارزش قيمتى این میم کوین را به مقدار٨ درصد افزایش داد.

ارز شيبا اينو توانست به دليل شايعات منتشر شده مبنى بر پذيرش اين ارز در رابين هود، از ارز پاليگان جلو بزند.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، پس از آن که امروز شایعاتی مبنی بر پذیرش شیبا اینو توسط پلتفرم معاملاتی رابین‌هود منتشر شد، بهای این میم کوین در ساعات اخیر بیش از ۸ درصد افزایش یافت.

بهای شیبا اینو بعد از انتشار اين شايعه به ۰.۰۰۰۰۳۲ دلار رسیده که نمایانگر رشدی بیش از ۱۴ درصدی است و باعث شده تا این میم کوین جایگاه سیزدهم برترین ارزهای دیجیتال را از پالیگان باز پس گیرد.

 اين شايعات ابتدا توسط حساب کاربری First Squawk در توییتر منتشر شده است، اين حساب كاربرى به انتشار اخبار جعلی و جنجالی اش معروف است.

گفتنى است، First Squawk پيش تر در ماه اکتبر نیز به نقل از یک منبع ناشناس گفته بود که شیبا قرار است در رابین ‌هود لیست شود که بعد از آن، اين خبر توسط شرکت رابين هود تكذيب شد.

بسیاری از سرمایه گذاران ارز دیجیتال شیبا و افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری در این توکن محبوب را دارند، طی دادخواستی از پلتفرم رابین هود خواسته اند تا معاملات ارز دیجیتال شیبا اینو را پشتیبانی کند.

این دادخواست، تقاضای جمع آوری 200 هزار امضا را در پلتفرم Change.org داشته است. به گزارش كوين تلگراف، اين دادخواست، تاكنون بیش از 181 هزار امضا را جمع آوری کرده است و امیدوار هستند تا با این ساز و کار بتوانند مدیران پلتفرم رابین هود را برای پشتیبانی از معاملات ارز دیجیتال شیبا اینو قانع کنند.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع: u.today.com