تحلیل قیمت سولانا: سقوط به قعر| ۱۸ دی

قیمت سولانا (SOL) از مقاومت 115 دلار شروع به افت کرده است. قیمت نشانه های نزولی دارد و ممکن است سقوط سنگین به قعر 68 دلار را تجربه کند.

نکات مهم تحلیل قیمت سولانا

  • قیمت SOL از مقاومت 115 شروع به افت نمود.
  • قیمت اکنون پایین تر از 100 دلار و میانگین متحرک ساده 100 در حال معامله است.
  • یک خط روند نزولی مهم با مقاومت 92 دلار در نمودار تشکیل شده است.
  • احتمال ادامه افت تا 80 و یا حتی 68 دلار  وجود دارد.

اصلاح قیمت سولانا

خریداران سولانا پس از افزایش تدریجی قیمت نتوانستند از مقاومت 115 عبور کنند. با تشکیل یک سقف کوتاه مدت قیمت شروع به افت به زیر حمایت 105 دلار نمود.

با ادامه افت، قیمت از سطح پیوت 100 دلار عبور کرد. خرس ها توانستند سطح 50 درصد ریتریسمنت فیبوناچی در حرکت صعودی از 71 به 108 دلار را نیز بشکنند. اکنون نشانه های نزولی در نمودار دیده می شود.

سولانا اکنون پایین تر از 95 دلار و میانگین متحرک ساده 100 (4ساعته) در حال معامله است. یک خط روند نزولی مهم با مقاومت 92 دلار در نمودار وجود دارد.

نمودار 4 ساعته قیمت سولانا / دلار. برای مشاهده نمودار در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید.

تحلیل میهن سیگنال نشان می دهد اگر رشد قیمت صورت بگیرد، در بالا اولین مقاومت در نزدیکی سطح 92 دلار و خط روند خواهد بود. اولین مقاومت مهم در حوالی سطح 100 دلار و میانگین متحرک ساده 100 انتظار می کشد. همچنین در 105 دلار مقاومت مهمی وجود دارد که در صورت شکسته شدن آن سرعت رالی افزایش خواهد یافت. مقاومت کلیدی بعدی در 115 دلار قرار دارد. رشد بیشتر نیز می تواند قیمت را تا سطح 125 دلار بالا ببرد.

احتمال افت بیشتر قیمت

اگر قیمت سولانا نتواند بالاتر از مقاومت 92 دلار رالی را شروع کند، به افت خود ادامه خواهد داد. اولین حمایت در پایین در نزدیکی سطح 80 دلار قرار گرفته است.

اولین حمایت اصلی در نزدیکی سطح 72 دلار قرار دارد. اگر قیمت به زیر این سطح برسد احتمال تست 68 دلار وجود خواهد داشت. در  صورت بسته شدن قیمت پایین تر از حمایت 68 دلار ممکن است قیمت تا سطح حمایتی 50 دلار در کوتاه مدت سقوط کند.

در بین اندیکاتورهای تکنیکال، مکدی در حال شتاب گرفتن در محدوده نزولی است و RSI پایین تر از سطح 50 قرار گرفته است.

منبع: newsbtc