پذیرش Toncoin توسط ربات پرداختى تلگرام

مديرعامل تلگرام پاول دوروف، از اينكه پروژه Toncoin، على رغم اينكه پارسال متوقف شده بود اما همچنان زنده و در حال توسعه است، ابراز شادى و رضايت كرد.

پاول دوروف، هم بنيانگذار و مدیرعامل تلگرام، یک سال پس از توقف پروژه Telegram Open Network که به اختصار TON نامیده می‌ شود، در کانال تلگرامی خود از روند توسعه این فناوری ابراز رضایت کرد.

دوروف در پست روز چهارشنبه خود در صفحه رسمى تلگرامش گفت:

اين باعث افتخار من است كه پروژه اى مه ما آن را ساخته ايم، بعد از يك سال هنوز زنده و درحال تكامل مى باشد.

در جایی که صحبت از مقیاس‌ پذیری و سرعت به میان می‌آید، پروژه TON سال‌ها از هر چیز دیگری در قلمرو ارزهاى ديجيتال و بلاك چين جلوتر است.

او در ادامه گفت كه نام تجارى این پروژه از Ton به Toncoin تغيير يافته است، او اضافه كرد برخلاف پروژه اصلى (Ton)، اين پروژه جديد مستقل از تلگرام مى باشد اما او همچنان اميدوار است كه با وجود همان تيم قبلى، اين پروژه به موفقيت برسد. به گفته پاول دوروف، تيم اين پروژه تمام چيزهايى كه براى توليد يك محتواى موفقيت آميز و حماسى نياز است را در اختيار دارد.

اظهارات دوروف در حالی مطرح می‌شود که سرویس پرداختی Donate که توسط تلگرام تایید شده است، در حال آماده‌ سازی پذیرش پرداخت‌ ها با استفاده از ارز دیجیتال Toncoin است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، شبكه Ton روز چهارشنبه شروع همكارى خود را با سرويس پرداختى Donate، اعلام كرد. به گفته اين شبكه، كاربران به زودى مى توانند پرداخت ها و كمك هاى مالى خود را در شبكه Toncoin، با كمك اين سرويس پرداختى انجام دهند.

گفتنى است قیمت این رمز ارز پس از انتشار این اخبار رشد قابل‌ توجهی را تجربه کرده و با ۲۳٪ افزایش به ۳.۵۶ دلار رسیده است. 

رمزارز TON Token، یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که در سال 2020 به بازار جهانی وارد شد و در پلتفرم اتریوم ساخته شده است، اما به دلیل بروز برخی مشکلات، پاول دورف مجبور شد این پروژه که تا حد زیادی پیشرفت کرده بود را متوقف سازد. وی این ارز دیجیتال را به سایر توسعه ‌دهندگان آن واگذار کرد و تقریباً تمام وجوه جمع‌ آوری شده مردم را به آنها بازگرداند.

منبع: cointelegraph.com