تلفن هاى جدید اپل و قابلیت مرتبط با ارزهاى دیجیتال

شركت اپل قابليت جديدى به تلفن هاى هوشمند خود اضافه كرده است. اين كمپانى اپل از پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌ ها در نسخه جديد تلفن هايش خبر داد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از کوین تلگراف، كاربران كمپانى آيفون از اين پس در نسخه جديد اين تلفن همراه به قابليت جديدى دسترسى خواهند داشت، آنها ميتوانند هرزمان كه اراده كنند پرداخت هاى اينترنتى خود را با ارزهاى ديجيتال انجام دهند. به گفته اين كمپانى اين قابليت براى بازرگانان و كاربران فعال در حوزه ارزهاى دیجیتال بسيار كاربردى خواهد بود.

شرکت اپل (Apple) در اطلاعیه ‌ای اعلام کرده که قصد دارد قابلیت Tap to Pay را برای دستگاه‌های تلفن هوشمند آی‌فون (iPhone) خود راه‌اندازی کند. این قابلیت به بازرگانان و فروشندگانی که دارای آی‌فون هستند و همچنين علاقه مند به فعاليت در حوزه ارزهاى ديجيتال ميباشند، امکان آن را می‌ دهد که با استفاده از فناوری ارتباطات میدان نزدیک (NFC) می‌توانند تلفن هوشمند اپل خود را به دستگاه فروش تبدیل کرده و وجوه خود را دریافت کنند.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از کوین تلگراف، بر اساس اطلاعات منتشر شده از كمپانى اپل، ویژگی Tap to Pay که به‌زودی راه‌اندازی می‌شود؛ از اپل پی، کارت‌ های اعتباری و نقدی بدون تماس و سایر کیف پول‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این امر به معنای آن است در صورتى كه خود شركت اپل موانع و محدوديت هايى را راى استفاده از اين قابليت جديد تعيين نكند، مشتریانی که از کوین بیس کارت، کریپتو دات‌ کام، ویزا کارت یا کارت‌های پرداخت مشابه استفاده می‌کنند؛ از اين پس ميتوانند از دارایی ‌های ارز دیجیتال خود برای پرداخت از طریق این قابلیت جدید استفاده کنند.