تحلیل قیمت دلار: پیش بینی قیمت دلار تا ۱۰ روز آینده | ۲۰ تیر

امروز دلار در ادامه روند نزولی خود با قیمت 49350 تومان معامله شد. آیا این روند تداوم خواهد داشت؟ افت قیمت دلار تا کجا ادامه می یابد؟

در چند روز گذشته قیمت دلار بالاتر از 50000 تومان بود اما امروز با وجود نبود رخداد سیاسی مهم به زیر مرز کانال 50 هزار تومان افت کرده است.

با توجه به تورم موجود برخی معتقدند قیمت از این بالاتر خواهد رفت و به همین دلیل دست به فروش دارایی خود نمی زنند. برخی هم معتقدند روند نزولی ادامه خواهد داشت و برای رسیدن قیمت به سطوح پایین تر و خرید در کف انتظار می کشند. به همین دلیل معاملات دلار کاهش یافته است.

به نقل از تجارت نیوز، اگر قیمت دلار در محدوده 49000 تومان تثبیت شود، احتمال کاهش بیشتر قیمت و ورود به کانال قیمتی 48000 وجود خواهد داشت.

کارشناسان معتقدند نهایت کاهش قیمت تا 43000 دلار هم محتمل است البته به شرط آنکه اقدامات ضدتورمی دولت موثر واقع شود.

در صورت بازگشت قیمت به سطوح بالاتر نیز، محدوده 50000 اولین هدف خواهد بود. پس از آن نیز 51300 و سپس محدوده 55000 مقاومت های پیش رو خواهند بود.

با توجه به پیش بینی ها، قیمت دلار در آینده نزدیک نوسان قابل توجهی نخواهد داشت و در همین سطوح فعلی به حرکت حاشیه ای خود ادامه خواهد داد. طبق تحلیل میهن سیگنال، دلیل این رفتار حاشیه ای، اخبار ضد و نقیض از مقامات دولتی و ایران و غرب است که روند خنثی را به وجود آورده تا قیمت دلار تغییر چندانی را در یک جهت تجربه نکند.

منبع: تجارت نیوز