بروکر آمارکتس برای کدام کشور است؟

بروکر آمارتکس یکی از کارگزاری ها در زمینه معاملات مالی و ارزی می باشد. این بروکر مربوط به بازار جهانی فارکس است و سابقه ای طولانی در این حوزه دارد. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد اعتبار این بروکر بدست آورید، باید بدانید بروکر آمارتکس برای کدام کشور است و از چه سالی شروع به فعالیت نموده است.

آمارکتس به آدرس amarkets.com یک سامانه معاملاتی است که در زمینه های مختلف، خدماتی را به تریدرها می دهد. یکی از دلایلی که افراد زیادی از این بروکر استفاده می کنند، تنوع آمارکتس در ارائه سبدهای معاملاتی است. وجود زبان فارسی در این بروکر سبب جذب معامله گران فارسی زبان از سراسر دنیا شده است و در نتیجه اعتبار و شهرت بروکر آمارکتس هر روز میان فارسی زبانان بیشتر شده است.

آیا می دانید بروکر آمارکتس برای کدام کشور است و در چه سالی شروع به کار کرد؟

آمارکتس که ممکن است به نام های مارکتس و آمارکت هم آن را بشناسید در سال 2007 در روسیه راه اندازی شد و در حال حاضر چیزی بیش از 500000 مشتری دارد و به عنوان یکی از بهترین بروکرهای ایران شناخته می شود.

چرا به بروکر آمارکتس اعتماد کنیم؟

بروکرهایی که تحت نظارت نیستند، می توانند از کاربران خود سواستفاده نمایند. بخصوص در بازاری مثل بازار فارکس که یکی از بزرگ ترین بازارهای مالی دنیا است، انتخاب بروکری که غیرقانونی نباشد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

یکی از موارد مهمی که باید برای بروکرها در نظر بگیریم، رگوله بودن آنها می باشد. به این دلیل که اگر بروکر از قوانین تخطی کرد، سازمان های معتبری که از آنها مجوز گرفته است، امکان قطع فعالیت بروکر را داشته باشند.

در این صورت، اگر بروکر مورد نظر توسط یک نهاد مالی نظارت شود، می توان گفت رگوله شده است و در نهایت به همین دلیل، از حرکات تقابلی بروکر جلوگیری شده و در پاسخگویی به مشتریان بهتر عمل می نماید. از دارایی سرمایه گذاران و تریدرها به خوبی حفاظت می شود. در ضمن، تریدرها نیز بیمه می شوند. بروکر آمارکتس نیز یکی از بهترین بروکرهایی است که این موارد در آن به خوبی رعایت شده است.

بروکر آمارکتس دارای رگوله FSA با شماره ثبت IBC225672015 می باشد. بروکری قابل اعتماد تر است که حداقل 6 سال فعالیت مفید داشته باشد، بنابراین بروکر آمارکتس با داشتن سابقه ای بیش از 14 سال یکی از معتبرترین و با سابقه ترین بروکرهای فارکس به شمار می آید.

کابین شخصی آمارکتس

کابین شخصی amarkets همان حساب شخصی در بروکرها می باشد که به فضایی اشاره دارد که توسط آن مشتریان قادر به انجام معاملات خود بوده و به آنها دسترسی می یابند و عملیات مالی خود را مدیریت می کنند.

جهت ثبت نام در آمارکتس ابتدا باید یک حساب در این بروکر باز کنید. برای اینکار به وبسایت این بروکر مراجعه کنید. پس از ارسال ایمیل تایید ثبت نام، می توانید به کابین آمارکتس وارد شوید.

پلتفرم های معاملاتی آمارکتس کدامند؟

بروکر آمارکتس، امکان انجام عملیات را برای دو پلتفرم متاتریدر 4 و 5 فراهم آورده است. همچنین اینکار با استفاده از معاملات از طریق وب انجام پذیر است. برای استفاده از نسخه های عملیاتی آمارکتس می توانید پس از انجام ثبت نام، از بخش پیشخوان پنل کاربری با دانلود amarkets برای ویندوز معاملات خود را انجام دهید.

مزایای استفاده از بروکر آمارکتس

  • در این بروکر امکان پرداخت و برداشت به صورت ریالی وجود دارد.

  • یک پشتیبانی حرفه ای از زبان فارسی در این بروکر انجام می شود.

  • بروکر آمارتکس طرح های تشویقی بسیار جالبی دارد.

  • فرآیند افتتاح حساب در این بروکر سهل و سریع است.

  • سابقه ای بیش از چهارده سال دارد.

  • شکایت جدیی در این مورد از آنها گزارش نشده است.

حساب های بروکر آمارکتس کدامند؟

  • حساب ثابت

  • حساب استاندارد

  • حساب ECN

  • حساب بیت کوین

  • حساب معاملاتی

سرعت اجرای دستورات معاملاتی در بروکر آمارکتس چقدر است؟

سرعت انجام معاملات در آمارکتس، کمتر از سی میلی ثانیه می باشد که به عوامل متعددی بستگی دارد. دارایی های معامله ای (فارکس، جفت های ارزی مانند GBP/USD سهام، شاخص های بورسی و کالاها، کریپتوکارنسی ها و …)، نوع سفارشات، وضعیت بازار، پهنای باند اینترنتی و عوامل فنی دیگری در این سرعت موثر هستند.