ارائه ارزهاى دیجیتال در برزیل توسط پلتفرم متا

شرکت اجتماعى برجسته متا یک نام تجاری برای ارائه خدمات بیت کوین و ارزهای دیجیتال در برزیل ثبت كرد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين تلگراف، پلتفرم رسانه اجتماعى متا به تازگى اپليكيشن جديدى براى ارائه خدمات حوزه ارزهاى ديجيتال، براى كشور برزيل معرفى كرده است. اين شبكه درحال حاظر منتظر تاييد شدن اين اپليكيشن جديد توسط دولت برزيل ميباشد.

متا (Meta)، بزرگ‌ ترین پلتفرم رسانه ‌های اجتماعی جهان قصد دارد برای طراحی، توسعه و ارائه سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی برای بیت کوین و خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال، یک نشان تجاری را به صورت رسمی در برزیل ثبت کند.

اين شركت تجارى در تاريخ ٢٥ ژانويه درخواست تغيير نام تجارى خود را ثبت كرده است. به عقيده اين شبكه با تغيير نام تجارى، عملكرد شبكه متاورس بهتر خواهد شد و كاربرد آن در صنعت ارزهاى ديجيتال هم گسترش خواهد يافت.

گفتنى است، متا نماد تجاری خود را برای محصولات و خدمات مربوط تجارت، کیف پول ‌ها و پلتفرم‌های مبادلاتی در مؤسسه ملی مالکیت صنعتی برزیل ثبت کرده است.

اين پلتفرم درحال حاظر در انتظار گرفتن تاييديه از سازمان ملى صنعت دارايى هاى برزيل (INPI) ميباشد.

متاورس (Metaverse) را می‌توان به عنوان یک فضای مجازی چند کاربره در زمان واقعی تعریف کرد که در آن افراد در سراسر جهان می‌توانند از طریق یک شبکه به هم متصل شوند.

فعالیت‌هایی مانند کنفرانس ویدیویی، ارزهای دیجیتال، ایمیل، واقعیت مجازی، رسانه‌های اجتماعی، پخش زنده، هوش مصنوعی، بلاک چین، بینایی کامپیوتر و غیره، همگی بخشی از Metaverse هستند. در این دنیا مردم می‌توانند تعامل داشته باشند، بازی کنند، تجارت کنند و با دیگران ارتباط برقرار کنند و خیلی کارهای دیگر انجام دهند.

منبع: cointelegraph.com