راه اندازى اولین استیبل کوین شبکه کاردانو

چارلز هاسكينسون در توييتر خود از جزئيات مربوط به راه اندازى اولين استيبل كوين شبكه كاردانو به نام Djed، صحبت كرد.

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، در پست جديدى در صفحه رسمى توييترش اطلاعات تازه اى درباره راه اندازى استيبل كوينى كه قرار است توسط COTI بر بستر شبكه كاردانو راه اندازى شود، منتشر كرد.

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو و مدير اجرايى IOG، اخیرا در توییتر خود پستی را بازنشر کرده است که حاوی مطالبی درباره راه‌اندازی اولين استيبل كوين رسمى سبكه كاردانو به نام «Djed»،است.

اين استيبل كوين باثبات قرار است توسط شبکه «COTI»، با استفاده از قرادادهای هوشمند کاردانو راه‌اندازی شود.

از اينكه مى بينم شبكه COTI با توليد Djed در حال توسعه مى باشد، بسيار خوشحالم.

مقاله اى توسط تيم Dev منتشر شده است كه در اين مقاله از جزئيات مربوط به راه اندازى djed و زيرساخت هاى شبكه كاردانو و COTI صحبت شده است.

بر اساس اين مقاله، نسخه آزمايشى اين استيبل كوين طى چند روز آينده منتشر خواهد شد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از تيم اجرايى اين پروژه، کاربران با استفاده از این استیبل کوین می‌توانند در تراکنش‌ های مربوط با امور مالی غیرمتمرکز هم مشارکت کنند.

کوتی یا کوین اینترنت (Coin of the Internet) اولین شبکه غیر بلاک چینی است که به ‌دنبال ایجاد بستری غیرمتمرکز و مقیاس‌ پذیر برای پرداخت ‌های آنلاین است. این شبکه با ترکیب فضای سنتی در پرداخت ‌ها و روش‌ های نوین مانند دفتر کل توزیع شده، می‌ خواهد نسل بعدی پرداخت‌ های غیرمتمرکز را که بر اساس اعتماد فعالیت می‌ کنند، ایجاد کند.
شبکه کوتی با هدف توسعه یک نسل جدید از پرداخت‌ های آنلاین طراحی شده است. تیم گرداننده شبکه Coti ادعا می‌کند انطباق‌ پذیری بالای این شبکه با مصرف‌ کنندگان و کسب‌ وکارها باعث می‌شود، سرعت تراکنش‌ها در بین نقاط مختلف جهان افزایش پیدا کند.

منبع: u.today.com